تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

91. بی لیاقتی ادما ارزش کار ما رو پایین نمیاره..

چقدر دیشب من فشار عصبی بیخودی تحمل کردم و چقدر الان خوبم. بعضیا ذاتا نالایقن و نمیشه کاریش کرد ;-) 

مورد داریم وقتی من گفتم بهترین کادویی که ادم میتونه بگیره کتابه، خیلی به نظرش مسخره میومد. بعد واسه تولدم یکی از این کتابای زرد بازاری خریده بود. بعد ها بارها واسش کتاب خوب خریدم، به عنوان هدیه های بی مناسبت و غافل گیر کننده. بعدش یاد گرفت کتاب خوب چیه، ادم وقتی کتاب کادو میخره باید صفحه اولش رو واسه طرف مقابل بنویسه، نباید کادو رو همینطوری توی باکس گذاشت و داد، باید کلی با عشق و حوصله کادوش کرد و .... بعد منو قال گذاشت و رفت، الان واسه یکی دیگه ازین کارا میکنه و ایده هاشو هم از کانال خودم بر میداره :-))))))) [شخص مورد بحث دختره] خلاصه اینکه گور بابای معرفت و رفاقت. زیادی واسه ادما انرژی و محبت صرف نکنید.. 

پ ن: الان تو این متن به سه نفر کاااملاااا متفاوت اشاره کردم. عمرا کسی بفهمه کی به کیه. :-))))) فقط اینو میدونم که همشون بی لیاقتن بی شعورا :-)))))

۴ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
.....
۲۳ دی ۰۹:۱۸
حمل بر خود ستایی نباشه من اینقدر معرفت دارم اینقدر شعور دارم : ))))))

پاسخ :

:-))))))
آقای دال
۲۲ دی ۲۳:۴۷
به به :)

پاسخ :

:-)
پسر مشرقی
۲۲ دی ۲۳:۲۳
حالا مگه مهمه بشناسیم. مهم خودتی! و حس حالت برای ما دوستات.

پاسخ :

شما که عزیزید کلی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان