تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

95. از سری فانتزی های یک جوان متوهم

یه کاری هست که تازگیا دارم انجام میدم. میدونم خیلی زوده واسه من ولی خب اصولا هرکاری واسه به نتیجه رسیدن نیاز داره که چند سال روش فکر و کار بشه تا اصول و پایه و اساسش درست باشه. منم الان دارم تو زمینه ی اقتصادی و بازاریابی دنبال راهکارای خوب و عملی میگردم که چند سال دیگه خواستم مطب بزنم بین این همه دندونپزشک و رقابت کاری زیاد، کارم واسم بگیره. بنظرم خیلی مهمه ادم فکر اقتصادی داشته باشه، روابط اجتماعیش قوی باشه و خیلی فاکتورای دیگه. و خب من دارم رو همین فاکتورا مطالعه و کار میکنم. شاید مسخره بنظر بیاد ولی واسه خیلی سال ایندم هم کلی ایده های خوب دارم. و مسخره تر اینکه حتی جای مطبمو هم مشخص کردم :-))))) 

پ ن: بنظرم خیلی مهمه که ادم حالش با خودش و زندگیش خوب باشه و حس کنه هر روزی که زندگی کرده یه قدم به جلو برداشته. من هنوزم در طول روز کلی وقت تلف شده دارم ولی راضیم از خودم.. میدونم که کم کم به اون نقطه ایده الم هم میرسم..

پ ن 2: امروز یه نکته ی جالب فهمیدم که خب باعث شد بلندپروازی هام بیشتر از همیشه بشه. ولی میدونم که بالاخره یه روزی میشه.. مگه تو زندگی راه حلی جز تلاش کردنم هست؟! ;-)

۰ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان