تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

99. ازون پستای طولانی

1. چند وقت پیش یکی از دوستام روی یه دختری کراش داشت. بعد واسش یه ساعت خریده بود شیشصد هزار تومن، با یه کتاب و یه سری چیز دیگه. نزدیک هفتصد تومن اگه اشتباه نکنم، کادو تولد خریده بود واسه کسی که فقط کراشش بود!! یعنی حتی دوست ساده هم نبودن با هم.

کانال یه نفرو میخونم که دختره دانشجوی پزشکیه. بعد یه بار توی بیمارستان از کنار طرف رد شده و روش کراش پیدا کرده. بماند که بعدش اینستای رزیدنته رو پیدا کرد و بهش پیشنهاد داد و اینا. بعد اولش که رزیدنته تقریبا بهش جواب رد داده بود، میخواست واسش دویست سیصد تومن کادو بخره ناشناس بفرسته. الان که دیگه دارن اشنا میشن و اینا، دختره واسه ی رزیدنته دویست تومن کادو خریده که بهش بی مناسبت بده.

بعد الان واسم سواله که شما واسه کراشاتون انقدر هزینه می کنید واقعا؟؟؟!!!! :|||||| والا من تو کل عمرم فقط یکی از کسایی که روم کراش داشت واسم کادو خریده بود که اونم گلدون بود!!!! منم ازش نگرفتمش البته. 

من کلا از کسی کادو قبول نمیکنم. مثلا من اگه جای کراشای اینا بودم، عمرا اگه قبول میکردم. ولی واقعا دیگه انقدرررر هزینه فقط واسه ی یه کراش ساده؟؟؟؟؟!!!!

2. مامانم میگه یکی از بچه ها هست که مامانش همیشه میاد تعریف میکنه یه دختر دارم که خیلییی خوبه و اینا. مثلا حتی جلوی داییش هم روسری سر میکنه :||||| مامانم میگه اون دفعه معلمشون نبوده، من رفته بودم بالای سرشون. معلمشون شکل یه دست توی دفترشون کشیده بوده و قرار بوده هرکدوم از انگشتارو شکل اعضای خانوادشون بکشن. میگه دغدغه ی پسر بچه هه این بوده که میشه خواهرمو بدون روسری بکشم؟! قول میدم دفترمو کسی نبینه :||||||

فقط ما هننننگ کردیم از دست دغدغه های ملت. به مامانم میگم این دو تا تار موی ما چقدر موضوع مهمیه و خودمون خبر نداشتیم :-))))) یکی از چیزایی که همیشه و همیشه خدا رو بابتش شکر کردم، طرز تفکر مامان و بابام بوده. اینکه هیچ وقت اعتقادی به این چیزا نداشتن. اینکه میدونن وقتی من دارم درمورد دوستام حرف میزنم، احتمال پسر بودنش خیلی بیشتر از دختر بودنشه :-)))) اینکه میتونم با خیال راحت درمورد همه چی باهاشون حرف بزنم و مطمئن باشم که مثل هم فکر می کنیم.

یه چیزی هم یادم افتاد که تعریف کنم. حدودا دو سال پیش یه جایی مسافرت بودیم و توی ماشین توی جاده ی خارج از شهر. بعد توی ماشین مانتو و روسری و اینا نداشتیم. یه ماشین از کنارمون داشت رد میشد که یه حاج اقا توش بود. بعد انقدر بوق و چراغ زد که ما بزنیم کنار. بعد به بابای من گیر داد که چرا روسری سرشون نیست. بابای منم دعوااااا که تو اصن به چه حقی داخل ماشین مردمو نگاه میکنی که ببینی چیزی سرشون هست یا نه. مشکل از توئه که کنترل نگاهتو نداری وگرنه هرکسی میتونه تو ماشین خودش هرجوری دلش میخواد باشه :-)))))))) انصافا بهترین جوابیه که میشه به خیلیا داد. 

3. میخواستم در جواب کامنتاتون منم نظرمو درمورد شما بگم بعد دیدم خیلی پرروعیه که بخوام به زور درموردتون نظر بدم و کلا نظر من که اخه مهم نیست :-)))) ولی خب کلا اگه کسی خواست، من مشکلی ندارم که متقابلا نظرمو بگم :-)

۱۶ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
استامینوفن
۲۷ دی ۱۲:۳۹
هم کلاسی من اومده نزدیک هفتصد تومن برای تولد دوست پسرش خرج کرده؛اونم تولد دو نفره:/از نظر اقتصادی هم خونواده ی متوسطی هستن...
کلا اینجور موارد داره خ زیاد میشع..

اممم اگر نظری داری خوشحال میشم بگی...

پاسخ :

چه خبره اخه :|

چشم :-)
ــ یاس ــ
۲۶ دی ۲۳:۳۰
من اگه قرار بود واسه همه کراشام اینقدر هزینه کنم که میافتادم زندان از چک بی محل کشیدنبا این تعداد کراشی که دارم =))
چه وضعشه!

شنیدی که امسال قانون دادن نمیتونی شیشه رو دودی کنی چون داخل ماشین حریم خصوصی نیست؟:))) یعنی مرده شور قانوناشون 
دیگه این مورد اخر لابد شدنی نیست چون داخل ماشین شما به ما هم مربوطه،زیباییهاتو بپوشون خواهرم=)))


+من دوست دارم بدونم نظرتو^ـ^

پاسخ :

والا بخدا :-))))))

اره شنیدم ولی قرار نیست ادم هم به پلیس جواب پس بده هم به دلواپس جماعت! گور باباشون :-)))))

حتما :-)
.....
۲۶ دی ۲۰:۲۹
خب همیشه از اول که عشق نیست اول شناخت بعد اروم اروم ....
ادمایی که یه ماشین گرون قیمت میبینند دست پاشونو گم میکنند به نظرت یه هدیه گرون قیمت نظرشونو جلب نمیکنه؟
در مورد سومم باهاتون هم نظرم منم اگه قرار باشه طرف با پول باباش و بدون اطلاعشون برام هدیه بخره  نمیگیرم 
در مورد چهارمم 
اگه رابطه بهم بخوره امکانش هست ولی اگه نخوره چی ؟
در مورد پنجمم
موافقم باهاتون ولی اگه احساس و علاقه ای نباشه به نظرتون کسی برا کسی کادو میخره؟منظورم اینه همه کادو ها با احساس و علاقه خریده میشند حالا دیگه هر کسی رو اندازه و توانایی مالیش کادو میخره 
و اینکه هر کسی درک شمارو نداره که ارزش معنویه هدیه رو ببینه نه مادیشو 


پاسخ :

چی بگم والا.. شایدم همینطوره که شما میگید :-)
.....
۲۶ دی ۱۷:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خب شاید میخوان با این هدیه ها علاقشنو نشون بدند 
شاید میدونند با این کارشون طرف خوشحال میشه و خوشحالیه طرف خوشحالشون میکنه 
و اینکه من اگه رو کسی کراش پیدا کنم حاضرم خیلی بیشتر از اینا براش هزینه کنم تا نظرشو جلب کنم 
اینکه ادم با پول به کسی که دوستش داره برسه بد نیست اصلا پول بدرد اینکار نخوره پس بدرد چکار میخوره : ))))
 ولی بدیش اینه اکثر ادمایی که ارزش اینو دارند براشون هزینه کنی ؛پول نمیتونه نظرشونو جلب کنه 
***** ** ** *** ***** ** ******* ** **** **** **** ** ** ****** ****** **** *** *** **** **** *** **** ******* **** ****** ****** **** *******  **** *** ******* *** **** ****** * *
******
2.کاش اینا نسلشون منقرض میشد :/

پاسخ :

اخه واسه کسی که عاشقش باشن این هزینه قابل پذیرش تره تا یه کراش ساده..
چند. تا نکته هست. یکی اینکه بنظرم قاعدتا نباید بشه با هدیه ی گرون توجه کسی رو جلب کرد. نکته های خیلی مهم تری هست.
یه چیز دیگه هم اینکه مثلا من خودم حاضر نیستم از کسی که از خودش هیچ درامدی نداره و عملا داره از جیب خانواده ی از همه جا بی خبرش واسه من خرج میکنه هدیه بگیرم. حس میکنم اصلا اخلاقی و درست نیست.. 
بعدش هم دو ماه دیگه این رابطه ها به هم میخوره، بعد اون هدیه یاداور یه رابطه ی ناموفقه. نگه داشتنش عذاب روحیه و دورش هم که نمیشه انداخت..
تازه ارزش هدیه که به قیمتش نیست. به اینه که طرف مقابل با چه احساس و علاقه ای انتخابش کرده..
بهــ ــار..
۲۶ دی ۱۲:۵۴
نمیدونم منو میشناسی یا نه، ولی اگه میشناسی خوشحال میشم نظرت رو بدونم :))

پاسخ :

نمیشناسم متاسفانه..
اتفاقا هر بار وبتو باز کردم دیدم رمزداره. حدس زدم شاید خصوصی باشه. ولی اگه مشکلی نداره، به منم رمز بده لطفا :-)
معلوم الحال
۲۶ دی ۰۲:۵۰
نظرت رو راجع به منم بیا بگو. البته در خفا :))
لیموووو هم این دخترک رو میخونه؟  د: دنیا چقد کوچیکه! 

ناموصا من هنوز دارن به اون هدیه فکر میکنم :( خدا بگم چی کارت نکنه که خواب و آروم و قرار رو ازم گرفت. صبح امتحان دارم، از فکر و خیال خوابم نمیبره :) با این قیمتا هر جور حساب میکنم میبینم تا ۴٥ سالگی دختر بهم نمیدن ر:

پاسخ :

:-)))))))))))) واقعا هم دنیا خیلی کوچیکه!
گیلزاد
۲۶ دی ۰۰:۳۹
بعضیا فک میکنن اینطوری توجه کراشو میتونن جلب کنن دیگههه ببین من با شکلات تونستم البته باج بود :/ ولی دیگه خودمم نخواستم چیزی ادامه پیدا کنه شکلاتش چهارتومن بود:دی   البته اینقدر یهویی فهمیدم قراره بیاد چهارشنبه سوری هم بود جونمو در دستم گرفتم از شهرداری که وحشتناک بود رفتم شکلاتشو خریدم که کتابمو که تو ماشینش جا مونده بود بیاره برام :|  کسی غیر کراشم بود عمرا اینو میرفتم.
الان که میگن داخل ماشین حریم شخصی نیست:///// 
اگه نظری درموردم داری اینقدر دوست دارم بشنوم:ایکسسس 


تولدم ۲۷ استش ولی یه شکل غیرقابل انتظاری سوپرایز شدم بخاطر همین.مینوسم پستشو یادم بمونه :دی

پاسخ :

:-)))))))))))))) چار تومن! دمت گرررم :-)))))
Nelii 💉📚
۲۵ دی ۲۳:۵۵
:/
منم دوست دارم نظرتو بدونم.

پاسخ :

حتما :-)
لیمو جیم
۲۵ دی ۲۳:۳۴
عاشقی نیست قطعا , صرفا تنها نموندنه :-\

پاسخ :

اره واقعا بنظر منم دختره هدفش همینه. وگرنه اینکه یهو یه ادمی که به نظر خودت ایده اله رو پیدا کنی و بعد بگی آی عاشقش شدم و اینا...
life around me
۲۵ دی ۲۱:۵۱
من همون گلدونم نگرفتم:D

بگو من میخوام بدونم:)))

پاسخ :

منم که نگرفتم. دلم میخواست بکوبمش تو سرش بی شعور :-))))) اخه گلدووون؟! اونم واسه یکی مثل من؟! :||||||

چشم میگم :-)
محمد هستم
۲۵ دی ۲۱:۴۶
ملت کی وقت میکنن اینقد کراش داشته باشن؟ من تا همین ماه قبل اصلا نمیدونستم کراش چیه بعد ملت به چه شمایل خفنی کراش دارن. احساس میکنم دارم خرامان خرامان حرکت میکنم و از جامعه عقب موندم :)) 

پاسخ :

:-))))))))
لیمو جیم
۲۵ دی ۲۱:۴۰
۱.منم اون دختره رو مبخونم و اتفاقا برام سوال بود چرا اخه بی مناسبت؟چرا به این زودی , اصن اول باید اون کادو بدهههه نه تو :-D ولی سکوت کردم و پوکر میخونم فقط 
۲.بیچاره بچه که داره شست و شوی مغزی میشه :-\
۳.اره منم دوست دارم بشنوم , حتی پیشنهادی انتقادی,هرچی که هست با گوش جان میشنویم .:-)

پاسخ :

والا منم کلا درکش نمیکنم و پوکر طور میخونمش. بعد اصن چرا یهو فاز عاشقی برداشته؟؟!! حقیقتا کارش از پیشنهاد دادن(که میدونی من باهاش موافقم) به رد بود، عملا آویزون ملت شدن بود :-))))

چشم. میگم حتما
هوپ ...
۲۵ دی ۲۱:۳۸
خدایی هنوز تگ کراش جات نزدی تو؟! :-))))
اممم... منم دوست دارم نظرت رو بگی

پاسخ :

اخه همش کراش جاته مگر اینکه خلافش ثابت بشه :-)))))
حتما میگم :-)
همدم ماه
۲۵ دی ۲۱:۳۴
ع خوش به حالشون 
ببین ملت چجوری پولاشونو حروم میکنن😌
من تا حالا فقط بابا و مامانم روم کراش داشتن  😁😀
آقا من هر چی فکر کردم که نظرمو در موردت  بگم چیزی به ذهنم نرسید چون تازه باهات آشنا شدم
وای اگه تو نظری داری بگو
من بعد امتحانا نظرمو در موردت میگم :))

پاسخ :

والا :-))))))
اره بابا ما تازه اشنا شدیم. حالا ایشالا یه ذره که گذشت تبادل نظر می کنیم ;-)
x
۲۵ دی ۲۰:۴۶
:|||||||||||||||||
هر چی فکر می کنم می بینم راجع به این پست سکوت کنم سنگین تره :|||||

من دوست دارم نظرتو راجع بهم بگی 

پاسخ :

:-))))))))
حتما میگم :-)
ابوالفضل ;)
۲۵ دی ۲۰:۴۳
۱. امان از دست تو و این کراش نویسی هات 😀 ملت چه وضعشون خوبه ها!!!
٢. چقدر اعصابم خورد شد ازین افراط. اونم فقط به خاطر همین نیمچه تعلقات مذهبیم چون این طور رفتارا قرائت اشتباه از دینه. منظورم اون خانومه ست وگرنه اون یارو ماشین کناریتون توی جاده که فقط فحش دادم توی دلم بهش. قرائت اشتباه که بماند اینا دو تا پاشون رو گذاشتن دو طرف دین و ...
٣. بنویس, بنویس! 

پاسخ :

1. باید یه هشتگ کراش نامه تو وب بزنم :-)))))
2. چقدر خندیدم با این کامنت :-))))))))
3. حتما :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان