تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

103. تا الان تنها دستاورد دانشگاه واسم فرسودگی روحی بوده :|

"ی" میگه الف شب امتحان یه درسی پیش من بود. کلا قبلش نخونده بود و حتی شب امتحان هم نخوند! فقط خلاصه های منو گرفت و اخر شب بهش یه نگاه انداخت. بعد نمرش دو نمره از من بیشتر شد!!!

بخدا من سر در نمیارم. ازینکه چرا ما این همه میخونیم و نتیجه نمیگیریم و بعضیا نمیخونن و انقدر نمره هاشون خوب میشه. بخدا نمی فهمم.. یا اونا خیلی تیزهوشن یا ما خیلی خنگیم یا چی، نمیدونم. دیگه واقعاااا احساس خستگی و درموندگی میکنم. با "ی" حتی به اینم فکر کردیم که توی سمپاد چی به خوردشون میدن :-))))))

بخدا خسته ام. خیلی خسته.. حس میکنم تا اخر سال شیش ما نه نمره ی درست و حسابی میگیریم نه کلا چیزی به ما یاد میدن..

+ فارما هم هر سال یکی دو نمره اضافه میکرده ولی امسال زیر بار نمیره. احتمالا قراره با 11 بیفتم :|||||| شت شت شت. که اون همه فارما خوندم و سر جلسه حس کردم تو کل عمرم تا حالا اینارو ندیدم..

۱۶ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
x
۲۸ دی ۰۹:۲۱
من بیشترین افت تحصیلیم مربوط به همون سال بود یعنی واقعا داشتم روانی میشدم ... 
من خودم به خرخونی اعتقاد ندارم ولی در حد معمول و معقول میخونم
 یه کلاسی متفرقه  بود دو تا دختر بودن خیلی اهل تیشان فیشان تمام فکر وذکرشون موهاشون وارایششون بود حضور در کلاس هم اجباری بود ولی کلاس جوری نبود که با سر کلاس بودن نکاتو کامل بگیری چون اصلا استادش ده تا در میون نکات امتحانو می گفت امتحان هم سخت بود وواقعا بایدمیخوندیم واسه پاس شدن . این دو تا دختر هیچ وقت خدا هیچ جزوه و کتابی با خودشون نمیاوردن هیچ وقتهم هیچ سادداشتی بر نمیاوردن 
اخر ترم هم بالاترین نمره شدن 
جریان چی بود؟؟؟ تو گوشیشون کتابو داشتن ! :/ اینو اخر دوره فهمیدیم . 

پاسخ :

اره خب تقلب و اینا هم خیلی زیاده. مثلا همیشه یکی پیدا میشه که کل امتحانو واسشون پدال بزنه ولی بازم من نمیتونم بگم علتش تقلبه..
x
۲۸ دی ۰۹:۱۴
یه دوره ای از زمان بود به طرز عجیب و دردناکی حس خنگی بهم دست میداد ,دبیرستان بودم و خیلی از فیزیک سر در نمیاوردم 
بعدمثلا یه همکلاسی داشتم همیشه ی خدا می گفت اصلا فیزیک نمیخونه و مثلا تو طول ترم ازش می پرسیدیم خوندی ؟ تمرین حل کردی و همیشه جوابش نه بود !اینا رومی شنیدم بیشتر از حافظه ی خودم ناامید میشدم 
بعده ها فهمیدیم تمااام طول ترم و تابستونش به فیزیک خوندن می گذشته فقط چون یواشکی بوده همه رو دیوونه و ناامید می کرده 
+ این دوستت خوابگاهیه ؟

پاسخ :

اقا اینارو من خبر دارم که نمی خونن.
+نه.
گیلزاد
۲۷ دی ۲۲:۵۳
شاید سر کلاس خیلی با دقت گوش میدن و میرن خونه یه نگاه میندازن تثبیت میشه براشون نمیدونم

پاسخ :

بابا اصن سر کلاس نمیان!!!
Tiktik
۲۷ دی ۲۲:۵۱
نه اقانوشتم خداکنه نیوفتی:|||
فرض کن اونوگفته باشم:|||اینجوری خودم جنین علوم تشریح یک بخاطرجنین میوفتم:||||

خدانکنه خدانکنه

پاسخ :

ایشالا هممون پاس می کنیم :-)
Tiktik
۲۷ دی ۲۲:۳۶
همینکه میگی با11میوفتی:||||
خدانکنه نیوفتی:(

پاسخ :

خدانکنه نیفتم؟؟!!! :-))))))
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۷ دی ۲۲:۲۷
هیچی نشد نداره D:

پاسخ :

:-)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۷ دی ۲۲:۲۴
از اونجایی که بنده جزء اون دسته آدم هایی ام که نمیخونمو همیشه فوش میخورم این یه چیزیه که اگر سر کلاس یجورایی حواستون به دبیر باشه
از روی لحن و خباست و تاکیدش میشه یه سری سوالارو حدس زد D:

پاسخ :

دوران دبیرستان بله. ولی دانشگاه و رشته های پزشکی، شدنی نیست. حتی در حد یه سوال ;-)
حمـ ید
۲۷ دی ۲۰:۴۳
من ازونام ک کم میخوندم و نمره خوب میگرفتم ^_^
البته فارغ التحصیل شدم !

پاسخ :

اخه رشته ی ما واقعا فرق میکنه. اصلا شدنی نیست.. واسه همینم منطقی نیست :|
Tiktik
۲۷ دی ۲۰:۳۷
اقااصلا بعضی خیلی چی ان(میفهمی چی میگم؟؟)
مایکی داریم خداشاهده درطول ترم کتاب وانکرده دوسه روزامتحانم نمیخونه شب امتحان درکنارpsبازی کردن درس میخونه نمرش درحدماکه ازبوق سگ میخونیم بیشترمیشه:|||

من الله:|

پاسخ :

اخ پسرارو که دیگه نگو.. 
Tiktik
۲۷ دی ۲۰:۳۴
لنتی نگو من میترسم😕😑😑

پاسخ :

از چی؟
Hope ful
۲۷ دی ۲۰:۱۹
واقعا چه طور ممکنه؟! چه طور ممکنه یه نفر همه ی عیش و نوشش سر جاش باشه، تو طول ترم همه جور کاری الا درس خوندن ازش ببینی، بعد موقع نمره که میشه با اختلاف فاحشی ازت بالاتر شده. تویی که شب هایی هم بوده که با چشم قرمز به درس خوندنت ادامه بدی... 
احتمالا به همون اندازه که تیزهوشن، من خنگم! 

پاسخ :

یه جای کار به وضوح میلنگه و من نمیدونم که کجاست. کاش حداقل دلیلشو بفهمم که انقدر فشار روانی بهم وارد نشه..
لیمو جیم
۲۷ دی ۲۰:۰۲
منم امسال با دیدن یه دختری که رتبه تک کانون بود و اندازه همدیگه میخوندیم احساس خنگی کردم :-( 
حس بدی بود , نمیخوامش :-\

پاسخ :

باز کنکورو ادم میگه فرق میکنه. خیلی فاکتورای مختلف توش دخیلن. ولی اخه امتحانای دانشگاه دیگه چرا..
خانه سلامتی
۲۷ دی ۱۹:۵۸
بدیش اینه ما جزوه میدیم به بقیه بعد نمرشون بیشتر از ما میشه 

پاسخ :

اخه ما ها گروه جزوه نویسی داریم و جزوه های کل کلاس یکسانن. نمیشه گفت کسی نکته اضافه تری داشته مثلا..
دقیقا مثل اونایی که کل ترم کلاس نمیان..
معلوم الحال
۲۷ دی ۱۹:۵۷
ای دکتر بی سواد :)) 
خوب شد شناختمت. آدرس مطب اون دوست با استعدادت رو بده د:

پاسخ :

:||||||
ابوالفضل ;)
۲۷ دی ۱۹:۵۳
چرا از حروف استفاده می کنی برای اسامی؟ توی خواننده هات دوست دنیای حقیقی داری؟

شما زیر چند می افتید؟ مثل ارشدید که زیر 12 یا مثل دکترا که زیر 14؟!

پاسخ :

بیان خیلی کوچیکه. یهو میبینی اشنا پیدا میشه..

پاسی ما دوازدهه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان