تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

109. زندگی هنوز خوشگلیاشو داره..

همین که دیگه مدرسه نمی ریم، همین که امتحان فردام درسای علوم پایه مثل باکتری و جنین و بیوشیمی نیست، همین که الان داره برف میاد، همینکه کنکوری نیستم، همینکه میتونم آینده رو به هزار فرم دلخواه تو ذهنم بیارم، یعنی زندگی هنوز خوشگلیاشو داره..

۱۳ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
بهــ ــار..
۰۱ بهمن ۲۳:۳۰
همین که کنکور دارم، همین که هیچ آزادی عملی تو انتخاب آینده‌م ندارم، همین که تاریخ ۱۵ داده بهم درحالی که ۱۸.۲۵ میشدم، همین که زیست پائین‌ترین نمره‌ی کلاس شدم. همین که احمق‌ترین بچه‌ها واسم چیزکلاس میذارن، ینی دیگه زندگی خوشگلیاشو نداره فک کنم..!

پاسخ :

نه عزیز من.من الان که به قبل فکر میکنم میگم چقدر دوران مدرسه واسه نمره های بیخودی، الکی خودمو حرص دادم. ارزششو نداره..
اتفاقا الان بیشترین ازادی عملو واسه انتخاب ایندت داری.. بهترین زمان همین الانه
Nelii 💉📚
۰۱ بهمن ۰۸:۲۴
وای از کنکور:((

پاسخ :

میگذره ایشالا :-)
گیلزاد
۰۱ بهمن ۰۰:۲۵
خب الان از نظر روحی اصلا تو موقعیتش نیستم چیزی بگم در موردش ولی نوشتن این چیزا و حتی لحظات شادی ریز تر خیلی تاثیرگذاره تو روحیه 

پاسخ :

:-)
هوپ ...
۰۱ بهمن ۰۰:۰۷
پس من باید بیام اینجا بشم شاه تون که! 
هیچ کدوم اینا رو ندارم، فارغ التحصیل هم شدم! :-)))

پاسخ :

هستی دیگه. تو دیگه وسط بهشتی لعنتی :-))))
محمد هستم
۳۰ دی ۲۳:۳۸
با این تفاسیر بنده ناف بهشت نشستم و این "خوشگلی دنیا" یکی از دقایقش هست 

پاسخ :

ایشالا که همیشه زندگی واستون عین بهشت باشه :-)
x
۳۰ دی ۲۳:۲۶
ممنون باعث شدی قدر نعماتم روبیشتر بدونم 
مدرسه , کنکور ! شکر خدا تموم شد  

پاسخ :

علی الخصوص مدرسه :-)))))
ــ یاس ــ
۳۰ دی ۲۱:۴۷
از همه بهتر مورد اخر بود:)به به

پاسخ :

:-*
ابوالفضل ;)
۳۰ دی ۲۱:۴۴
کوفت! من می خواستم ازت بپرسم چجوری نگاهم رو اینجوری کنم 😂

پاسخ :

:-))))
لیمو جیم
۳۰ دی ۲۰:۴۴
کنکوری :-|

پاسخ :

ایشالا تو هم چند ماه دیگه راحت میشی.
چقدر پستم تخریبگر بود و خودم نمیدونستم.فقط اومدم به خودم دلخوشی بدم :-)
برو خداروشکر کن فردا امتحان نداری :-)))))
ابوالفضل ;)
۳۰ دی ۲۰:۳۲
چه خوبه نگاه آدم اینجوری باشه. 😊

پاسخ :

اینارو محض دلخوشی میگیم :-)))
پرواز ...
۳۰ دی ۲۰:۲۷
جنین ؟ جنین ؟ :|
وای بر نمک پاشندگان بر زخم :))))))

پاسخ :

جنین هم داری این ترم؟! اوه اوه :|
اخه ما ترم یک داشتیم..
tiktik tiki
۳۰ دی ۲۰:۱۵
پزمیدی به علوم پایه اییا😂
بچه اینجاردمیشه😕

پاسخ :

:-)))))))
خواستم ابراز همدردی کنم که درساتون خیلی سخته :-))))
life around me
۳۰ دی ۲۰:۱۵
همینکه امتحان پره نداری:'(

پاسخ :

راس میگیااااا اینم هست :-))))))
حتی علوم پایمو هم پاس کردم! :-))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان