تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

112. گردن درد :||||

کسی که گردنش درد میکنه باید بره ارتوپد یا مغز و اعصاب؟! چیزی که عصبی نباشه دلیلش، بخاطر فشار فیزیکی باشه مثلا..

۷ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
گیلزاد
۰۲ بهمن ۲۲:۵۴
ببین من بخاطر مشکل گردنم هم ارتوپد رفتم هم مغز و اعصاب :)))) اگه اون ارتوپد اولی ام ار ای میداد همه رو به شونم ربط  نمیداد، همونجا مشکلم حل میشد ولی فیزیوتراپم گفت حتما برم مغز و اعصاب ببینه
سویل :)
۰۲ بهمن ۲۲:۱۳
مغز و اعصاب عزیزم
x
۰۲ بهمن ۲۰:۵۸
فکر کنم , ارتوپد بعد هم ارجاعت میدن به فیزیوتراپیست 
life around me
۰۲ بهمن ۲۰:۵۷
یا ارتوپد یا جراح مغزواعصاب(نوروسرجر).
این دردها بهترین کار براشون بی حرکتی و مسکّن هست.استفاده از گردنبند طبی و مصرف داروهای NSAID.اگه طول بکشن فیزیوتراپی هم موثره.
من دوران کنکور از همین دردها تو ناحیه ی کمر داشتم پدرم در اومد.

پاسخ :

مرسی گلی جان
حس میکنم مهره های گردنمو زدم ترکوندم :-))))) صدای سایششونو میشنوم
لیمو جیم
۰۲ بهمن ۲۰:۴۲
فیزیوتراپی ! یا... نمیدونم که :-\
ابوالفضل ;)
۰۲ بهمن ۲۰:۳۳
بری هر کدوم ازین دکترا برات ام آر آی می نویسن و بعد می گن آرتروز داری که نصف آدمای توی خیابون همگی دارن :)))

یه خورده باهاش مدارا کن. خودت یا اون کسی که درگیرشه. فشار نیاری بهش و اذیتش نکنی ایشالا خودش خوب می شه.

پاسخ :

خودمم.
خب اخه همینطوریش دندون پزشکی از ناحیه گردن نابود میکنه. من که هنوز شروع نکرده وضعیتم اینه.. نمیتونم که ازش کار نکشم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان