تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

130. بازگشت به دوران بی تنوعی و یکنواختی :|

صبح تو بخش تشخیص بعد اینکه بیمارارو فرستادیم برن بخش رادیو عکس بگیرن، تا اومدنشون استاد رست داد. بدو بدو رفتم تو بخشی که اون هست، از دور دیدمش!! و برگشتم

عصر هم توی لابراتوار رفتم نشستم رو به روش! داشت کار انجام میداد و با دوستش حرف میزد. اولین بار بود با این رزلوشن میدیدمش و از همه مهمتر قشنگ صداشو میشنیدم. کیلومترهاااا با تصوراتم فاصله داشت. لعنت به اینستا که انفدر عکساش غیرقابل اعتمادن :-))))) و البته به دیدنای از راه دور اعتباری نیست :| دلمو زد کاملاااا :|||| دیگه من از فردا با چه هیجانی برم دانشگاه؟!

حالا اگه چند وقت دیگه دوباره اومدم گفتم روش کراش دارم مطمئن باشید یادم رفته چه مدلیه و گول دورنماشو خوردم. همینکه از نزدیک ببینمش یادم میاد که ازش خوشم نمیاد :-)))))

همه اینا اثرات یکنواختی زندگیه که من رد دادم :-)))) انقدر ادم از صبح تا عصر یه سره کار میکنه و انقدر که من هیییشکییی دورم نیست حتی یه رفیق دختر دیگه کاملا رد دادم. فقط دنبال یه چیزی میگردم که اون وسطا یکم باعث تنوع بشه. [اینو که تایپ کردم، دلم به حال خودم سوخت! :-( ] فقط هم در حد کراش واسم جذابیت دارن، بیشترش رو دوست ندارم. که خب البته کراش هم از سرم پرید :|


واقعا چرا انقدری که خوب میشه با پسرا رفاقت کرد با اکثر دخترا نمیشه؟! با پسرا میگیم و میخندیم، سر به سر هم میذاریم، کمک میکنیم و ... ولی دخترا کلا واسم چشم و ابرو و عشوه میان و فقططط باعث تهوعم میشن :| و البتههههه قطعا پسرایی که رفاقت میکنن نه من روی اونا کراش دارم نه اونا روی من. کلا لحن صحبت با اونایی که لاس میزنن و دلبری میکنن خیلی خیلی متفاوته..

۷ نظر ۵ موافق ۲ مخالف
هلیکس بانو
۲۸ ارديبهشت ۲۱:۵۰
چی شده؟

پاسخ :

چی چی شده؟
هلیکس بانو
۲۵ ارديبهشت ۰۰:۳۹
این سوال تو، برای منم همیشه سوال بوده و نکته جالب اینکه هنوز نمیدونم چرا!
اما حس میکنم شاید به این دلیله که از بچگی به دخترامون یاد میدیم پرنسس باشن... واسه همین با آدمای واقعی و ساده سخت تر کنار میان... البته این در حد تئوریه... اگر به جوابش رسیدی منم مطلع کن اصلا از نتیجه :))

پاسخ :

نه واقعا. اصلا تصورم این نبود که خیلی خاص و خوشگله. اتفاقا میدونستم خیلی معمولیه ولی با عکساش فرق داشت.تازه نکته مهم تر اینه که من میخوام از سرم بپره واسه همین همه چیزو واسه خودم اگزجره میکنم تا دلمو بزنه
الی ‌ ‌
۲۴ ارديبهشت ۲۳:۴۴
عماد طالب‌زاده یه آهنگ شاد داره این دو سه روز خیلی باهاش رقصیدم :| همه‌ش می‌گه رد دادی! من دوستت داشتم تو رو تو رو! :دی پیشنهاد می‌کنم دانلود کنی حال و هوات عوض شه. البته احتمالا این سبک رو دوس نداری، منم ندارم =)) اما گاهی وقتا خوبه، آدم روحیه‌ش عوض می‌شه. خواستی تلگرام بگو بفرستم برات.

پاسخ :

حله. حتما دانلود میکنم.مرسی💜
گیلزاد
۲۴ ارديبهشت ۲۳:۲۲
اون لحظه در خود میشکنه ادم اصن کاخ ارزوها نابود میشه و فلان :))) 
ولی واقعا هیجان و انگیزه و نیروی محرکی که کراش باعثش میشه هیچییییی نمیشه :)) برای من که اینطوریه .
قبلا برا موسسه من بشدت فعال بودم تو اوج شلوغی هم شده میرفتم الان دیگه خودمو تحت فشار نمیذارم که حتما برم :دی یا الان هروقت صبحا بخوام تنبلی کنم نرم کلاسمو یا بیرون کار دارم یا مامان میگه با کله میرم انگیزه دارم :)))

پاسخ :

اخ اخ دقیقا. خیلی نیروی محرکه ی عجیبیه😂😂
ــ یاس ــ
۲۴ ارديبهشت ۲۲:۴۲
وای دلم از عکسای اینستا خونه، 
طرف تمام پستاش یه جوره، بعد یهو مثلا یه لایو میذاره، ترک برمیداریم از تعجب. چه وضعشه اقا، بعد میگن اعتمادا از بین رفته، 

پاسخ :

اخ اخ دقیقااا :-)))))
یکی از بلاگرارو واسه بار اول دیدم. اولین سوالم ازش این بود که من چقدر شبیه عکسامم؟! :-))))
Nelii 💉📚
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۲۰
با بندآخرت کاملا موافقم.
جمع دخترا همش چشم و هم چشمیه و باید مراقب باشی بهشون بر نخوره و اصلا شبیه رفاقت نیست.

پاسخ :

جمع دخترا اینطوری نیست. ولی خب دوست هم فاز پیدا کردن سخته..
tiktik tiki
۲۴ ارديبهشت ۲۰:۲۱
منم کراشمو از نزدیک دیدم ابروهاشو برمیداره فهمیدم همینقدر ضایع هیت هی:\
چقدر جو دانشگاتون خوبه نمیدونم چرا کلاس ما جوری شده پسرا حق دارن با پسرامعاشرت کنن دخترام با دخترا

پاسخ :

دلیلش اخلاق خودمه راستش. خیلی ربطی به جو نداره. از ترم یک هم همین بوده. همون ترم یک که مختلط رفتیم بیرون و من عکسشو گذاشتم یا خیلی کارای دیگه که اوایل بنظر بقیه غیرعادی میومد و ما انقدر انجامش دادیم که عادی شد باعث شد یه سری چیزا جا بیفته. الانم همه که اینطوری نیستن. ولی خب هرکسی با یه عده ای خوبه. شما هم هنوز اول راهید. به مرور درست میشه. نمیگم با همه ولی حداقل با یه تعدادی. و خب بیش از هرچیز هم به خودتون بستگی داره که چقدر پذیراش باشید..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان