تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۳۲. عاشق شدم ^_^

اقا من واااقعاااا عاشق اندو شدم. اینکه تمام مدت تو دانشکده از صبح تا عصر در حال اندو ام به کنار، با اینکه کارای تحویلیم تموم شده، حتی امروز که پنج شنبه بود هم رفتم کار کردم.تمام روز هم فکرم پیششه، مثلا الان به خودم میگم کاش دانشکده بودم و میشد کار کرد،تابستون هم دلم تنگ میشه تازه:| الان دیگه فقط بخش جراحی که هنوز نرفتم ممکنه واسم از اندو جذاب تر باشه.وگرنه اندو با اختلاف زیااااااد در صدره. به طرز دیوانه واری عاشقشم 😍️️

۴ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
انگور ...
۲۸ ارديبهشت ۱۸:۰۴
منم منتظر کراش بودم :))))

پاسخ :

میخواستم بیفتید تو افساید 😂😂😂😂
معلوم الحال
۲۸ ارديبهشت ۰۹:۴۰
جدیدا خیلی میری اینستا نه؟ :) 
آخههههههه این تیتره میزنی برای مطلبت؟ نه این تیتره؟؟؟ :/
اومدم که طلب شیرینی بکنم دیدم ... :(

پاسخ :

خواستم یه ذره اذیتتون کنم 😂😂😂
ریزوریوس ❤:)
۲۷ ارديبهشت ۲۳:۲۸
در حقیقت منتظر کراش جدید بودم :دی

پاسخ :

اون در دست تحقیق و بررسیه که ببینم کی جذاب تره روش کراش بزنم :-))))) شوخی میکنم البته ;-)
Va hid
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۱۹
اندوه !!  چیه یا کیه!!

پاسخ :

اندو یه تخصص دندون پزشکیه. یعنی همون درمان ریشه یا عصب کشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان