تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۳۶. خیلی خیلی حالم بده :|

امروز صبح که میخواستم برم دانشگاه، توی ماشین صندلیای تک نفره جا نداشتن. مجبور شدم کنار یه اقا! بشینم. صبح خیلی زود بود و بعد چند دقیقه خوابم برد. وسط خواب یه لحظه حس کردم یکی داره نگاهم میکنه. از خواب پریدم، حس کردم اونی که کنارمه همش داره برمیگرده و نگاهم میکنه! یهو از گوشه ی چشم نگاهش کردم و دیدم شلوارشو باز کرده و داره به خودش ور میره :| تازه با اینکه فهمید من دیدمش تا اخر مسیر مصرانه به کار خودش ادامه میداد‌.


حالم بده و فوق العاده عصبیم. خب؟! 

کاش بمیره فقط.

۹ نظر ۱۴ موافق ۰ مخالف
هیزل گریس
۰۷ خرداد ۱۷:۰۴
بدترین حس دنیاست! افتضاحه.
فک کنم همه ی ماها حداقل ی بار با این مسئله روبرو شدیم

پاسخ :

خیلی خیلی حس بدیه..
سویل :)
۰۶ خرداد ۲۱:۵۱
مرتیکه کثافت
خدا لعنتش کنه

پاسخ :

اره واقعا..
mary
۰۶ خرداد ۱۳:۰۴
وای یه بارم این اتفاق واسه من افتاد .اینا مریضن .نکبتا

پاسخ :

هممون بارها تجربش کردیم. لعنت بهشون
انگور ...
۰۶ خرداد ۱۱:۰۹
شت شت شت شت.
بمیرم برای حالی که پیدا کردی. نمیدونم با این بیمارای روانی جنسی باید چیکار کرد

پاسخ :

اون موقع که پستو گذاشتم و کامنتتو دیدم نمیدونی چقدر کامنتت حس خوبی داشت. اصن انگار یکی اون لحظه قلبمو لمس کرد :-*
همدم ماه
۰۶ خرداد ۰۲:۰۲
پناه بر خدا:|

پاسخ :

:-(
لیمو جیم
۰۶ خرداد ۰۱:۴۳
:||
هیچی نگفتی؟

پاسخ :

من فقط تو شوک بودم!
ریزوریوس ❤:)
۰۵ خرداد ۲۳:۳۲
یه لحظه خودمو جای خودت گذاشتم ...

خیلی وحشتناکه ... 

پاسخ :

خیلیییی!
mohi :)
۰۵ خرداد ۲۳:۲۳
من تو پارک با همچین صحنه ای مواجه شدم 😭😭😭😤😤😤😤
اینا از نظر روانی مشکل دارن
ایشالا خدا شفاشون بده


+لطفن دیگه تو تاکسی و اتوبوس و این جور جاها نخواب خواهرم!
در کل به نفع خودته یه موقعی کیفتو میزنن چه میدونم ممکنه یه اتفاقی بیفته برات خدایی نکرده


پاسخ :

من هر روز صبح ساعت شیش سوار اتوبوس میشم و انقدر اون ساعت زوده  که همه خوابن و عادیه.منم فقط یه لحظه چشمام رفت. 
اتوبوس بین شهریه خب. پیش میاد اون وقت صبح.
معلوم الحال
۰۵ خرداد ۲۳:۰۱
لعنت بهش 
ایشالا بمیره :((

پاسخ :

ایشالا :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان