تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۵۰. کراش طور!

۱. خب اون پسر داروسازه که گفتم اومد تلگرامم و یه کلیپ از مسیح علینژاد فرستاد. دو سه تا جمله درمورد کلیپ حرف زدیم و همین. دیگه هم هیچ پیامی نداد. حرف خاصی هم زده نشد. شایدم قصدش فقط رفاقته. نمیدونم..

۲.اون پسره بود که گفتم گفته چرا تو مثل بقیه استادای اندو خوشگل نیستی و فلان.. محاله یه جایی منو ببینه و نیاد باهام حرف بزنه حتی به قیمت پرسیدن یه سوال بی ربط. کلا خیلی تو فک و فیس دختراست ولی مشکوکه در کل.

۳.یادتونه وقتی روی اون سال بالاییه کراش داشتم هررررووووز و همه جا میدیدمش، خب از وقتی دیگه روش کراش ندارم انگار غیب شده. دیگه تو دانشکده ندیدمش😂 قانون جذب که میگن همینه😅

۴.یکی از پسرای کلاس هست که تازه به کلاس ما اضافه شده. بعد این اومد منو فالو کرد. همش به دلایل بیخودی میومد دایرکت و چرت و پرت میگفت.[«ر» صمیمی ترین رفیق دانشگاهمه که البته پسره] به ر گفتم فکر کنم فلانی رو من کراش زده به این دلایل. البته شایدم اشتباه میکنم. بعد چند روز که تولدم بود، پسره به ر گفته بود بیا بریم به خانم فلانی تولدشو تبریک بگیم. اونم گفته بود وقتی اومد میریم. بعد شبش ر رفته بود پی وی پسره و گفته بود چرا نیومدی بریم تبریک بگیم؟! پسره هم گفته بود که خب تو رفته بودی و فلان‌. اینم بهش میگه خب تو برو پی ویش تبریک بگو. دوباره شب میره بهش میگه رفتی تبریک بگی؟! میگه نه‌. بعد پسره میگه خب حالا تو چرا انقدر پیگیری؟! ر هم میگه اخه میخوام سر و سامونت بدم!!!! 😂😂😂 اونم میاد طاقچه بالا بذاره میگه نه من خودم سر و سامون دارم 😂😂😂😂. دیگه از اون روز محاله که ما سه تا توی یه مکان باشیم و ر جلوی خودش یه تیکه نندازه😂😂😂😂. یعنی یه کاری کرد که مجبور شدم انقدر با پسره بد برخورد کنم که توهم نزنه من رو اون کراش زدم!!!😐 قشنگ این ابله این حسو القا کرده بود که انگار من رفتم بهش گفتم توروخدا برو مخ فلانیو واسم بزن😂. تازه اونم کلی واسم ناز کرده که نههه! خلاصه اینکه اگه خواستید دهن خودتونو سرویس کنید این حرفارو به رفیقای پسرتون بزنید😂.

۵. یکی اومده ناشناس داده که فلانی، اگه یکی دوستت داشته باشه باید چیکار کنه؟! منم گفتم اگه منو بشناسه مطمئنا میدونه که باید بیاد مستقیما بگه و صریحا هم جوابشو بشنوه. گفت مثل اینکه خودتو نمیشناسی چون یه جوری برخورد میکنی که کسی جرئت نداره بهت نزدیک شه. گفتم خب اگه من انقدر ترسناکم چرا کسی باید از من خوشش بیاد؟! گفت so beautiful,so dangerous. 

هرچی سعی کردم بفهمم کیه نگفت. گفت منو نمیشناسی. من از روی نوشته های توییتر و وب و اینا میشناسمت. بعدش گفتم نه. گفت قصدم رفاقت و تبادل اطلاعاته. گفتم نه‌‌. گفت اگه بگی اره زندگی یه نفرو ازین رو به اون رو کردی و این چرت و پرتا. (ملت انقدر پررو شدن که انتظار دارن بخاطر جذاب شدن زندگیشون بهشون اوکی بدی!) بهش نه قطعی گفتم و اونم رفت پی کارش ولی حس میکنم یه اشنا شاید از بچه های دانشکده بود. چون کسی که فقط منو از نوشته هام بشناسه نمیاد بگه نمیشه بهت نزدیک شد! حیف نفهمیدم کیه..

۶. ترم یک بودم فکر کنم. بهم گفت میخوام فلان کارو کنم (یادم نیست چی) تا بعد بتونم برم به مامانم بگم میخوام ازدواج کنم و خانومم دکتره! چقدرررر این جمله توی اون زمان واسم بار معنایی و احساسی خاصی داشت. من تو هیچ سنی و هرگز مشتاق و موافق ازدواج نبودم. ولی تو اون برهه ی زمانی احساسم این بود که دلم میخواد همه ی عمرم کنارم داشته باشمش!

۱۰ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
انگور ...
۲۵ خرداد ۱۵:۳۷
توی بیان ادم مریضم زیاده هاااا...
بنده یک خنگ وضع هستم در مقوله ی کراش متاسفااانه ://

پاسخ :

خیلی....
ببین اخه واقعا خیلی تشخیصش سخته. یه وقتایی هم فقط توهم بیخودی خود ادمه.. ولی کلا رفتار بعضیا غیرعادیه معمولا :| بعد من همش میگم خدا کنه که کسی توهم نزنه ما روش کراش داریم. یهو برعکسش پیش نیاد :))))
گیلزاد
۲۴ خرداد ۲۳:۴۲
برا من که ترسناک نیستی :)))))
بعضی جمله ها بعضی حسا یه دوره ای دارن چه ایرادی داره تو دورشون ادم کیفشو ببره .
این قانون جذبه گفتیا برا اونا که متنفری واسه من بیشتر عمل میکنه :| سه نفرن که خیلی متنفرم و همیشه میبینمشون .یکی از بچه های موسسه استش که تا اسمون هفتم ازش نفرت دارم نفررررررت محض.بعدچون تو کار تئاتره همش نزدیک خونه ما استش تقریبا هرروز دارم میبینمش :/ خداروشکر زل میزنیم بهم سلامم نمیکنیم حتی :))

پاسخ :

نه بابا ترسناک کجا بود.ادا اصول بعضی پسرای کلاسه این حرفا :)))
اره تو اون سن جذابه ؛)
اررره. وقتی از یکی بدت میاد هم صدق میکنه حتی!
بهرنگ قدوسی
۲۴ خرداد ۲۳:۲۲
کاکتوس  

چقدر زندگی ناعادلانه است

تف فقط تف با روت زندگی😢😢😢
بهرنگ قدوسی
۲۴ خرداد ۲۳:۲۱
کاکتوس 

چند پسر دکتر تو بیان داریم حسابی زشتن برو زن اونا بشو   ما که ادم  نیستیم 😂😂😂😂😂😊
بهرنگ قدوسی
۲۴ خرداد ۲۳:۲۰
تو هم لنگه بقیه  دکترایی 😣😣😣  ایش ایش

حاضری زن دکتر  کچل بشی  ولی زن پسرای خوشتیپ بی پول نشی😭😭😭😭😭

خوشتیپ کی بودم من😁😁😁😁

شانس نداریم 
کاکتوس سر اون امتحان اینقدر دعات کردم  ولی قلبمو شکوندی وقتی گفتی شوهرم باید دکتر باشه😭😭😭😭😭😭😭😭
بهرنگ قدوسی
۲۴ خرداد ۲۳:۱۸
شوهر پولدار خطرناکه  سرت هوو  نیاره  حتما دوست دختر میاره😃😃😃😃😃😃

از ما گفتن بود 

ای خدا چیز زیادی نمی خوام یه دختر دکتر و خوشگل و خانواده دار و شوهر دوست  و خرج شوهرشو بده برسون  🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بهرنگ قدوسی
۲۴ خرداد ۲۳:۱۷
خوش به حال شوهر خنگت 

تو پولداری  حالشو می بره  چند تا چند تا دوست دختر میگیره  😁😁😁😀😀
بهرنگ قدوسی
۲۴ خرداد ۲۳:۱۶
تو هم حتما باید شوهرت دکتر باشه زنش بشی دیگه

چه ایرادی داره زن یه کارگر بشی ماهی ۱ تومن در میاره 😭😭😭😭😭😭

ای خدا از این شانسا به ما بده 😭😭😭😭

یه خانم دکتر که کشته و مرده ما باشه برسون 
😂😂😂😂😂😂😂
بهرنگ قدوسی
۲۴ خرداد ۲۳:۱۳
مگه چه میشه دکتر زن ما پسرای بی پول بشه😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مایه دارن  خرج یکی دیگه رو هم بدن
پسر دکتر که خودش پولداره بره دختر بی پول بگیره چی میشه ور پریده ها 😁😁😁😁😁
بهرنگ قدوسی
۲۴ خرداد ۲۳:۰۲
شوهر دکتر نصیبت بشه

والا   مگه  ما  پسرای بیکار دل نداریم زن دکتر بگیریم خرجمونو بده 😭😭😭😭😭😭

تف به این عدالت😢😢😢😢

پاسخ :

منظورم از فلان کار شغل نبود که. خودش دکتره اصن!
یه وقت بدنگذره :| دیگه امری باشه؟! عدالت اینه که یکی دیگه خرجتونو بده؟! :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان