تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۵۲.تمام..

چهار سال تمام بنظرم زیباترین و جذاب ترین ادم دنیا بود.با هم توی رابطه نبودیم،همدیگرو نمیدیدیم و حتی حرف هم نمیزدیم.ولی یه جایی از زندگی همدیگه بودیم شاید.شایدم نه.امروز صبح حس کردم که دیگه دوستش ندارم و نمیخوامش.هیچ وقت فکر نمیکردم همچین روزی برسه ولی همونطوری که خودم چهار سال پیش پیشقدم شدم و گفتم دوستش دارم،الانم خودم گفتم که همه چی تمومه.هرچی چهار سال تو دلم مونده بود رو گفتم و تمام.نه اشک ریختم،نه ناراحتم و نه هیچ چیز دیگه.فقط احساس سبکی میکنم.

خدایا مرسی بابت همه چی.گذر زمان معجزه میکنه.پارسال در نهایت درد میگفتم خدایا چطوری ازش بگذرم و الان به سادگی ازش گذشتم.همین

بالاخره تمام..

۰ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان