تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۵۶. سی تیر ۹۷

خب امتحان جامعه نگر هم تموم شد. شنبه پارسیل دارم که خدا خودش به خیر بگذرونه فقط!

دوباره یکی دیگه دیروز اومده بود ناشناسم. اول گفت تو چطوری میتونی انقدر تو دل برو و جذاب باشی؟! بعد تهش یه جوری شد که بهم میگفت خودشیفته و هیتلر و اینا!بهش میگم نه به اون پیام اول نه به اینا.میگه چرا نمیفهمی یکی ممکنه با همین اخلاقا هم دوستت داشته باشه؟! بعذ یه جا بهش گفتم خیلی پررویی. گفت نگو.پس فردا میای کنار خودمون مطب میزنی شرمندگیش میمونه واست.اخر سر هم گفت الان بیمار نداشتم گفتم بیام یه سری به این یکی بیمارمون بزنم!!حدس میزنم هرکی هست داره این سناریوهارو میچینه که نفهمم کیه.ولی دارم میمیرم از فضولی که کیه.نمیدونم همون ادم اون روزیه یا نه.گاهی هم شک میکنم همون همکلاسیمه که بهش نه گفتم.نمیدونم..

۰ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان