تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۵۷. بخدا که مجبور نیستید اینجا رو بخونید.

امروز سه تا کامنت مشابه گرفتم و واقعا بابتش عصبانیم. لازم دیدم یه چیزی رو خیلی واضح بیان کنم. من نه کنکوریم نه ۱۸ سالمه نه کار عقب افتاده ای دارم نه درس نخونده ای دارم و نه هیچ چیز دیگه. یه ادمیم که تکلیف زندگیش مشخصه، به کارام میرسم، درسامو به وقتش میخونم، کلاسامو میرم، کتابامو میخونم، فیلم میبینم، ساز میزنم و هر کار دیگه ای که هرکسی ممکنه تو زندگیش فقط به یکی دو تاش برسه، همشو همزمان پیش میبرم.دیگه بعد بیست و چند سال زندگی، روند زندگیم مشخصه.مسلما تو این سن یه سری ادما ممکنه یه سری پیشنهاداتی بهم بدن، ممکنه من از کسی خوشم بیاد و ممکنه حتی یه روز تصمیم بگیرم وارد رابطه شم. واقعا لازمه بابتش به شما جواب پس بدم؟! بنظرتون بابت اینکه اتفاقایی که واسم میفته رو بخوام توی وب خودم بنویسم باید از کسی اجازه بگیرم؟! مجبورید اینجارو بخونید؟! 

عزیزان کنکوری! من سال کنکورم نه گوشی داشتم نه اینترنت. نه یه هفته قبل کنکور توی وب بقیه دنبال شیوه های درس خوندن. من اردمو ریختم الکمم اویختم.به وقتش هرکاری لازم بوده کردم و الان رو تایم استراحتم میدونم‌. البته حتی اگه غیر از ااین بود هم مجبور نبودم بابتش به کسی جواب بدم. اینکه من همش پستام درمورد کراشه خب باشه.دلم میخواد اینطوری بنویسم، سوژه دیگه ای ندارم، حرف دیگع ای ندارم بزنم. اقا اصلا در بدترین حالت ممکن اینه که دغدغمه!!!! خب؟! مجبور نیستید اینجارو بخونید. این برای هزارمین بار.. من قول ندادم اینجا مطالب فوق فاخر بنویسم! من ادم سطحی و خاله زنکی هستم.اوکی؟!

۷ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
x
۰۲ تیر ۰۰:۱۲
منم از وقتی از روابط شخصیم می نویسم از این کامنت ها اومده برام :))) 

نمیدونم چرا بعضی ها میخوان دیگران روبه زور به راه راست هدایت کنن :)) اقا ما میخوایم راه چپ بریم :))) همه که قرار نیستبه راه راست هدایت شن , ترافیک ایجاد میشه 

پاسخ :

والا. راه راست فقط مختص شما ؛)
گیلزاد
۰۱ تیر ۱۴:۲۸
 :/ اصن ادم چیزایی رو مینویسه که نمیتونه بگه تو دلش میمونن یا یه خاطره ایه که ثبت شه یادت نره دیگه.نیاز نیست درمورد تک تک چیزا بنویسی که :/ 

پاسخ :

دقیقا..
امیر میم
۳۱ خرداد ۲۲:۵۷
😁😁
میگه  بهلول و یه عده ای نشسته بودن ی گوشه ای.به بهلول گفتن دارن آش میبرن.گفت ب من چه!
گفتن اخه خونه تومببرن،گفت پس به شما چه!
حکایت خیلیامونه😐


پاسخ :

والا بخدا..
محمدعلی
۳۱ خرداد ۲۲:۳۶
خدا صبرت بده واقعا ادم نمی دونه از دست ایجور ادما باید چکار کنه 

پاسخ :

:(
هوپ ...
۳۱ خرداد ۲۰:۴۹
به بقیه چه آخه؟ البته که خودم از ترس همین قضاوتا خیلی حرفامو اینجا نمیزنم! 

پاسخ :

والا دهن منو سرویس کردن..
بهرنگ قدوسی
۳۱ خرداد ۲۰:۳۸
خوشم اومد عجب پستی 🤗🤗🤗🤗
Nelii 💉📚
۳۱ خرداد ۲۰:۳۲
عزیزم بیخیال،ولشون کن.
هر کاری کنی بازم یکی پیدا میشه که ایراد بنی اسراییلی بگیره.

پاسخ :

نظرشون که به کتفمم نیست. ولی این همه اصرارشون واسه خوندن اینجا چیه نمیدونم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان