تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۶۱. تشخیییص:|

امتحان بعدی هم تشخیصه که خب تشریحیه. تازه از مباحث میانترم هم دوباره سوال میاد!! نصفش مال گروه پاتوئه و نصفش جراحی. فقط خدا خودش به خیر بگذرونه!

امروز رفتم عکسای امتحان رادیو رو از استاد گرفتم. خیلی خوب شده بودن البته جز یه نکته کوچیک. خیلی دلم میخواد زودتر نمره درسایی مثل رادیو و پروتز که استادا طبق شناختشون نسبت بهت نمره میدن بیاد تا ببینم چند شدم.ولی از جمله خوشحالیای این ترمم اینه که احتمالا تونستم تصویر خوبی از خودم توی ذهن استادای عملی باقی بذارم. اینکه میگم استادای عملی واسه اینه که ما بخاطر تعداد زیادمون هیچ وقت سر کلاسای تئوری شناخته نمیشیم. ولی توی کلاسای عملی هر چند نفر یه استاد دارن که خب مسلما اون استاد در طول ترم اون تعداد محدود دانشجو رو خواهد شناخت.از بهترین قسمتای این ترم هم میتونم به این اشاره کنم که استادای همه ی درسام خیلی خیلی خوب بودن و واقعا شانس اوردم.ایشالا که این خوش شانسی رو تا اخر ترم دوازده داشته باشم :) 

خب یه نفر دیگه هم اومده پی ویم و ازونجایی که اگه بگم باز فحش میخورم نمیگم. چاره چیه؟! اینکه همه رو هدایت کنم به کانال رفاقت! رفاقت یه عمر میمونه ولی این روابط کشکی دو ساعت.

خداروشکر بابت همه چی..

۲ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
معلوم الحال
۰۲ تیر ۲۲:۳۸
ای بابا
تو هم زدی تو کار سانسور :) 
ول کن منتقدین رو. 

پاسخ :

:)))
بهرنگ قدوسی
۰۲ تیر ۱۸:۱۷
تو اگه تشخیص داشتی دوست و دشمنتو  قاطی نمی کردی 😞😞😞😞😞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان