تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۶۸.کنکور..

سال اولی که کنکور دادم رتبم اونی که باید، نشد. بعدش دعوت شدم جشن رتبه های برتر کانون واسه ی رتبه ی زبانم.. مامانم با کلی اصرار بردم جشن. حقیقتا تلخ ترین و دردناک ترین جشنی بود که یه نفر ممکنه تو عمرش تجربه کنه‌. به خودم قول دادم سال بعدش واسه رتبه تجربیم توی جشن باشم. من هیچ وقت کانونی نبودم و همون سال اول هم فقط چند تا ازمون اخرش رو به اجبار یه بنده خدایی دادم.. سال بعدش کلی راه رفتم و توی جشن گزینه ی ۲ توی تهران بودم. فقط و فقط بخاطر قولی که سال قبلش به خودم داده بودم..

۸ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
گیلزاد
۰۹ تیر ۱۰:۰۱
چقدر ولی اون تلخیا نیرو محرکن که هل میدنت جلووو شدید. اون لحظه بعدش که تو نستی یا تو مسیری لبخند میزنی میگی اینه خود خودشه.

پاسخ :

اره درست میگی..
پرواز ...
۰۸ تیر ۱۵:۰۱
یه حس خیلی خوبی داشت این پست =)
تهش ادم لبخند میزنه :)

پاسخ :

هنوزم یاداوری نیمه اولش قلبمو به دردمیاره! ولی خداروشکر بابت اخرش..
معلوم الحال
۰۸ تیر ۱۲:۵۱
باور کن من فن بیانم یه جور خاصیع :)))

پاسخ :

باشه :)
معلوم الحال
۰۸ تیر ۱۲:۱۰
زین پس با هشتگ #جدی #شوخی کامنت هام رو برات میفرستم د:

پاسخ :

اگه تیکه و متلکا رو هم هشتگ جدی نزنی حله 😅
معلوم الحال
۰۸ تیر ۰۷:۱۱
ینی وضعن اتقد فجیعه که تعریفتم می کنم شوخی برداشت میکنی؟  😂😂😂
ای خدااااا

پاسخ :

دقیقا... 😅
بهرنگ قدوسی
۰۸ تیر ۰۱:۲۴
افرین اراده🤗🤗🤗🤗🤗🤗

اراده کردی تو  وب منم کامنت ندی حتما 😤😤😤
معلوم الحال
۰۸ تیر ۰۱:۱۷
رتبه زبانت چند شد؟ :)

انقدر که موفقی دارم بهت حسودی میکنم

پاسخ :

۲۰۰
لوس نشو. خودتم مسخره کن 😑
محمد علی
۰۸ تیر ۰۰:۱۱
سلام افرین به شوما منم بار سومه کنکور میدم و دیگر هیچ ای کاش منم به قول هایی که به خودم و بقیه داده بودم عمل می کردم  خدا کمک همه کنکوری ها بکنه دلم بدجور پره و اینحا یهو اومدم گفتم بنویسم ش شاید یکم سبک تر شم ولی نه من خالی بشو نیستم ببخشید نمی دونم چرا الان گوشی دستمه و اینجا نوشتم یا حق

پاسخ :

الان سر جلسه اید حتما.ایشالا موفق باشید..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان