تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۷۳. اندو!

خب قراره ترم هفت رو تابستون شروع کنیم و اندو خلفی رو تابستون پاس کنیم. هم دلم میخواد تابستون هم اندو داشته باشم، هم بار ترم هفتم سبک میشه. ولی از یه طرف تابستون امسالم هم از بین میره.شرایطی هم که واسش گذاشتن شرایط سختیه.. از اندو نمیگذرم ولی کاش هفته بعد شروع نشه که حداقل یه سفر برم :(

۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
فتل فتلیان
۱۳ تیر ۲۲:۴۹

میشه به منم رمزو بدین؟!

هم خیلی وقت خواننده وبلاگتون هستم هم جدیدا وبلاگ خودمو راه انداختم 

پاسخ :

ببخشید ولی فقط به کسایی رمز میدم که از قبل بشناسم.
مریم
۱۳ تیر ۱۲:۴۵
سلام ممکنه منم رمز داشته باشم تازگیا با بلاگتون اشنا شدم

پاسخ :

ببخشید. فقط به کسایی رمز میدم که از قبل میشناسم.
هوپ ...
۱۱ تیر ۲۱:۴۱
جدی؟!! ندیده بودم تالا که بخش عملی بذارن تابستون

پاسخ :

قراره تو بخش هم برگزار شه نه پره!
فکر کنم از نتایج اعتراضات و تحصنمونه😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان