تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۷۶. ۵۰٪

چشم به هم زدم و سه سال گذشت.. باورم نمیشه که نصفش رفته و دیگه وارد نیمه ی دومش شدم. سال سه با اختلاف زیاااد بهترین سال تحصیلیم بود. از لحظه به لحظه‌ش واقعا لذت بردم. واسه ی پاس کردن نخوندم، واسه یادگرفتن و از سر علاقه درس خوندم. این ترم حتی بیشتر از ترم قبل. واسه ی همه ی درسا رفرنس خوندم حتی اون معدود جلساتی که بعضا استاداش گفته بودن جزوه کافیه. واسه ی بخشای عملیم هم همه ی همه ی توانمو گذاشتم. خیلی خیلی از خودم راضی‌م و چه حسی بهتر از این؟!

قطعا سال چهار رو با انگیزه و توان چندین برابر شروع میکنم :-)

پ ن: نمره ی سیستمیک که میترسیدم بیفتم هم اومد. پاس شدم. و حتی نمرم لب مرز هم نیست. 

۴ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
ریزوریوس ❤:)
۱۷ تیر ۱۰:۳۳
یه جوری بخون فردا پس فردا دندونامونو بیاریم برای تو :دی

پاسخ :

:)
گیلزاد
۱۷ تیر ۰۰:۵۷
بیا ماچت کنم افرین 
واقعا اون حس رضایته و نظمش لذت بخشه مرسی احساس مسیولیت میکنی و کار درستی و برای ادمایی که دراینده باید بیان زیر دستت روشون کار کنی ارزش قائلی 

پاسخ :

فدات عزیز دلم 😘😘😘
معلوم الحال
۱۶ تیر ۱۹:۲۴
همونی که با سگای خالدار میخوندیش؟ 
تبریک

غزالت از پل گذشت :)

پاسخ :

نه بابا. اون نمرم خوب میشه.
مرسی 😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان