تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۸۲. مازوخیست!

ده هزار!!! تا توییت دوست دختر اونی که دوستش داشتم رو‌خوندم! دنبال اون جاهایی که درموردش نوشته.. درمورد سکسشون حتی :|

یه سال هم هست که با همن. بیچاره دختره که اونی که عاشقشه سال ها میگفت عاشق منه، حتی توی این یک سالی که با این دختره بوده..

تا حالا همه چیزو از اون سمت ماجرا ندیده بودم. 

یه سری احساسات متناقضی دارم که نمیتونم بیانش کنم. فقط دوست دارم عق بزنم و همه ی دل بستگی هایی که همه ی عمرم تجربه کردمو بالا بیارم..

۳ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
mn :)
۱۳ مرداد ۰۲:۴۰
چ حس مشترکی با این پست داشتم

پاسخ :

:(
صخره .
۱۲ مرداد ۲۰:۴۶
عزییییییزمممم:) چه قدر دل به دل راه داره و چه قدر لطف داری به من:) 

کلک و پرمون ریخته مشتی… باشد که برگردیم و حالمون سر جاش باشه 

پاسخ :

اره واقعا..
همیشه‌خوب باشی رفیق ❤
صخره .
۱۲ مرداد ۲۰:۴۱
درک میشی

پاسخ :

عهههه صخی. باورت میشه همین چند ساعت پیش خیلی اتفاقی یادت افتادم؟! داشتم فکر میکردم چرا چند وقته خبری ازش نیست، وبتو هم که بستی :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان