تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۸۵. آشپزی

خب در جریانید که اولین و اخرین تجربه ی من از آشپزی برمیگرده به اون نیمرویی که پارسال عکسشو دیدید؟! باید بگم که در راستای ابنکه ادم لازمه همه کاری بلد باشه چون بالاخره یه روزی ممکنه یه جایی گیر بیفته، تصمیم گرفتم اشپزی یاد بگیرم!! دیشب خورشت بادمجونی درست کردم که بیا و ببین :)))) خیلی خوب شد واقعا. خیلی.. البته پلوش رو‌ مامانم درست کرد. ولی خورشتی که من درست کردم هیچ فرقی با اونایی که مامانم درست میکنه نداشت ^_^

۴ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
سویل :)
۱۵ مرداد ۰۰:۱۶
من از سال اولی که رفتم دانشگاه تا الان تقریبا یه دور همه غذا ها رو درست کردم :)
ماکارونی رو چون خودم خیلی دوس دارم با تعداد دفعات بالا درست کردم :)
حالم که خوب باشه آشپزی میکنم ، کیک درست میکنم و همینطور آهنگ میخونم و میرقصم و ظرفهایی که کثیف کردم رو میشورم :)))

حالم که بد باشه ممکنه حتی از گرسنگی بمیرم :|

پاسخ :

منم حس میکنم واقعا لازمه ادم بلد باشه..
خوش. به حالت که انقدر خوب بلدی
هوپ ...
۱۴ مرداد ۲۱:۱۱
خوبه یاد بگیری، همین یه مشکل رو داشتی که خداروشکر داری عروس همه فن حریف میشی :-))

پاسخ :

اتفاقا دارم خودمو واسه زندگی مستقل یه نفره اماده میکنم :-)
معلوم الحال
۱۴ مرداد ۲۰:۰۵
میشه عکس هر دو رو ببینیم ؟ نیمرو و خورشت بادمجون 

پاسخ :

عکس ندارم
فتل فتلیان
۱۴ مرداد ۱۹:۰۶
نوش جان
اشپزی بلد باشی خیلی خوبه منم باید یاد بگیرم البته درحدی که یه چیزی درست کنم که نمیرم از گشنگی رو بلدم

پاسخ :

مرسی.
من همونم بلد نبودم ولی خب دارم یاد میگیرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان