تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۸۶. آشپزی ۲

اقا یه ماکارونی ای درست کردم عاااالی. یعنی خودمم که از ماکارونی بدم میاد دوستش داشتم! اونم با ته دیگ سیب زمینی طلایی ^_^

۷ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
فتل فتلیان
۱۵ مرداد ۱۲:۵۵

من عشقم ماکارونیه یعنی مامانم زیاد درست میکنه بعد من عصرونه -شام و اگه اضاف بیاد صبحونه هم می خورم 

پاسخ :

ماکارونی؟! عذاب الهیه.. :-))))
سویل :)
۱۵ مرداد ۰۰:۱۷
ماکارونی که عالیه :)))

احسنت خواهرم، احسنت :))))))))

پاسخ :

مرررسییی :-)
x
۱۴ مرداد ۲۳:۳۸
تلاشت قابل تحسینه 
من به شخصه از کار خونه و اشپزی متنفرم ولی همه کاری قد رفع نیاز بلدم .

تازه خیلی ناراحتم که یه سری کارای فنی مثل  درست کردن و راه انداختن کولر و بخاری و اینا رو بلد نیستم !!!!

پاسخ :

اتفاقا من کولر و بخاری و اینارو بلدم :-)
mn :)
۱۴ مرداد ۲۱:۳۳
مگه میشه ماکارونی رو دوسش داشت

پاسخ :

میشه قابل تحملش کرد ;-)
Hope ful
۱۴ مرداد ۲۱:۲۲
زخمی مون نکن دیگه 😑

پاسخ :

همین قصدو دارم :)))
معلوم الحال
۱۴ مرداد ۲۱:۱۳
داری انقلاب میکنی ؟ 😂 
گواهینامه و فیلم و آشپزی و فیلم و ..

پاسخ :

اشپزی انصافا واسه من انقلاب محسوب میشه :)))
الـی ‌ ‌
۱۴ مرداد ۲۱:۱۱
وی می‌خواست زین پس همه را زخمی کند :)

پاسخ :

دقیقا :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان