تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۸۷. آیین نامه

آیین نامه مقدماتی رو بدون غلط قبول شدم. همین :)

چی میشه امتحان شهر رو هم همون بار اول قبول شم؟! 😅

۵ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
پرتقال 75
۲۳ مرداد ۲۳:۴۴
من ایین نامه مقدماتی رو بدون غلط قبول شدم.آیین نامه اصلی رو سه بار افتادم😐اصلا واسم قابل هضم نبود!

پاسخ :

جدی؟؟!!! خب پس خیلی باید بخونم. شنیدم اون سخته..
علیرضا افخم نیا
۱۹ مرداد ۱۷:۰۶
میشه لطفا بگید آزمونهارو از کجا آورده بودید اگر از نرم افزار یا سایتی استفاده کردید بیزحمت لینکشو بدید ممنون

پاسخ :

کلی برنامه از بازار دانلود کردم و البته سرچ کردم.
علیرضا افخم نیا
۱۹ مرداد ۰۰:۴۳
میگم دگ تو نمونه سوالا هم نبود ۷ تا آزمون زده بودم:-/

پاسخ :

خب من شصت هفتاد تا ازمون زده بودم. کتابو هم خونده بودم
فتل فتلیان
۱۸ مرداد ۱۳:۲۷

آفرین 

برا امتحان شهری نمیدونم کلا رانندگی رو تا چه حدی بلدین اما خیلی ساده هست فقط یکم دقت کنید اگه هم کسی چیزی گفت اهمیت ندین فقط دقت داشته باشین که ماشینی که باهاش امتحان میدین با ماشینی که تعلیم رفتین یا ماشین خودتون یه تفاوتایی داره (فرمون و کلاچ) اینارو دقت داشته باشید به حساب همون ماشینایی که سوار شدید نباشید شایدم تفاوتی نداشته باشه 

موفق باشید 

پاسخ :

من هنوز کلاسای عملیم شروع نشده..
علیرضا افخم نیا
۱۸ مرداد ۱۱:۳۶
منم به تازگی مقدماتی رو امتحان دادم ولی امتحانی که از ماگرفت واقعا بعضی سوالاتش نه تو کتاب بود نه خودش گفته بود و خودتم درست نمیتونستی تشخیص بدی کدوم درسته یا غلط:/

پاسخ :

باید نمونه سوال حل میکردی قبلش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان