تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۸۸. اخرین بار!

الان یادم افتاد اخرین باری که با یه نفر که دوز پسرم بوده قرار داشتم و بیرون رفتم دوازده اسفند ۹۲ بوده 😂😂😂. دیگه بعد از اون هیچ وقت چنین کاری رو نکردم. شده کسی رو دوست داشته باشم ولی ارتباط و بیرون رفتن نه.. حس میکنم من هرچی سنم بیشتر شده مثبت تر و اروم تر شدم 😅 تازه اخرین باری هم که کسی رو دوست داشتم زمستون ۹۳ بوده. انقدر این خاطراتی که میگم تو ذهنم دورن که گاهی حس میکنم هرگز وجود نداشتن..

۲ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
mn :)
۱۹ مرداد ۰۰:۳۶
خیلی خوبه ک الان یادش می افتی میخندی 😂😂😂
من یادم می افته گریم میگیره😎

پاسخ :

نمیدونم. حس خاصی به اون روزا و ادماش ندارم. حس بد شاید باشه ولی حس خوب نه راستش..
فتل فتلیان
۱۸ مرداد ۲۲:۱۰
 ماشالا به شوما من که حافظه ام خیلی ضعیفه تو خاطرات اما بعضی وقتام قویه کلا بگیر نگیر داره

پاسخ :

من حافظم تو بعضی چیزا خوبه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان