تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۹۳. هی ایز کامینگ..

میم داره این همه راهو میاد اینجا، فقط و فقط به خاطر من! با اینکه میدونم چقدر سرش شلوغه، چقدر کار داره، دفترشو تازه باز کرده، پرونده گرفته، دادگاه داره و ... ولی این همه راهو فقط بخاطر رفاقت با من داره میاد..

بعد همش فکر میکنم من چهار سال منتظر بودم یه بارم که شده ب.الف بیاد! بیکار بود، واااقعا هیچ کار خاصی نداشت، اومدن هم واسش سخت نبود چندان ولی نمیومد! چقدررررر من انتظار بیهوده کشیدم! تازه ادعا میکرد خیلی دوستم داره..

خلاصه که واسه اینکه بفهمیم ارزشمون واسه هرکسی چقدره باید در عمل ببینیم.. یکی واسه رفاقت هم کلی ارزش قائله، یکی عشق به عنوان یه کلمه سرسری روی زبونشه..

خدایا این رفیقای قشنگو واسم نگه دار ^_^

ذوق دیدنشو دارم، کجا ها ببرمش و چیکار کنم که خیلی واسش به یاد موندنی بشه..

۳ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
گیلزاد
۰۹ شهریور ۰۸:۱۷
خیلی کیف داره واقعا من تجربه لهم نشون داده هرچی بیشتر وسواس به خرج بدی بدتر ممکنه بشه چون اینقدر هی به برنامه فکر میکنی به این که بهش خوش بگذره روش تاثیر میذاره برو که خودتم کیف کنی مطمئننا بهترین میشه :ایکس

پاسخ :

خداروشکر که خوب گذشت 😅
خانم دکتر تمام وقت
۰۶ شهریور ۲۰:۳۹
منم یبار این اتفاق برام افتاد بعد از کلی سال.کلی ذوق مرگ شدم.ولی اخرش انقدر مزخرف تموم شد که همیشه میگفتم کاش اصلا نمیومد تا لا اقل انقدر هیجان الکی نداشته باشم.ولی مسلما میم شما اینجوری نیس

پاسخ :

خودمم همش حس میکنم یا نمیاد یا خوش نمیگذره یا بالاخره یه چیزی میشه که خراب شه 😂 
mn :)
۰۶ شهریور ۱۷:۱۹
ب نظرم این برمیگرده ب اصالت آدما 
این آدمایی ک عشق سرسری رو زبونشه از پست ترین ادمان ک نه واس خودشون نه واس بقیه ارزشی قائل نیستن

پاسخ :

دقیقا همینطوره..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان