تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۹۵. عنوان

نمیدونم قضیه چیه که تازگیا به محض غذا خوردن احساس خفگی و تهوع پیدا میکنم. انگار که معدم پذیرای ورود غذا نباشه :|

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
گیلزاد
۰۹ شهریور ۰۸:۱۹
اگه ادامه داره دکتر برو حتمنا :((( شاید ویروسی چیزی باشه البته اگه نگن عصبیه :)))) من طاقت ندارما مریض باشی :(((((

پاسخ :

خوبم عزیزم ❤
x
۰۹ شهریور ۰۲:۲۰
عایا رمز تعلق می گیره یا خصوصیه ؟!

پاسخ :

همون رمز قبلیه. نداری؟
Life Rhythm
۰۷ شهریور ۲۲:۴۰
احتمالا دامپریدون جواب بده

پاسخ :

:)
لیمو جیم
۰۷ شهریور ۲۲:۰۰
من همینطوری شدم ده کیلو کم کردم الکی الکی 

پاسخ :

من اگه قرار باشه وزن کم کنم دیگه هیچی ازم نمیمونه که :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان