تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۰۲. وب..

چطوری دلتون میاد وبلاگاتونو ول کنید و برید؟! مبدونید چه خاطره هایی توشونه؟! اولین باری که ناامید از نتایج کنکور یه وب ساختم هیچ وقت این روزارو تصور نمیکردم. کنکور قبول شدم، دانشگاه رفتم، سال یک، سال دو، سال سه و الان سال چهار.. کلی اتفاقای مختلفو تجربه کردم. چهار سال ازون روز گذشته و کلی اتفاق خوب و بدو از سر گذروندم.. دلم میخواد تا سال شیش اینجا بنویسم، دفاع، فارغ التحصبلی، طرح، رزیدنتی، کار، مطب و خدارو چه دیدی شاید اون اتفاقی که دلخواه منه و تو قلبمه.. حیف نیست روزای عمر ادم و تجربه هاش ثبت نشن؟! دلم لک زده واسه وبلاگ بازی اون سالا..

۶ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
خانم دکتر تمام وقت
۲۲ شهریور ۱۹:۴۳
بابا عباس معروفی

پاسخ :

وحشتناک عاشقشم 😅
خانم دکتر تمام وقت
۲۱ شهریور ۲۰:۴۶
والا.ادمو میذارن پا در هوا

پاسخ :

دقیقا..
سویل :)
۲۱ شهریور ۱۳:۳۳
تا عنوان پستتو دیدم گفتم کاکتوس دوباره میخواد وبلاگشو بذاره و بره
ولی وقتی پست رو خوندم کلی خوشحال شدم :)  ما همیشه میخونیمت دکتر  جان :)

پاسخ :

فدای شما عزیز دل 😘
معلوم الحال
۲۱ شهریور ۰۱:۰۱
فی الحال شما اینجا بنویس، طرح پیشکش 😂
خسته شدیم بس اومدیم، دیدیم ننوشتی!

پاسخ :

خب چیز خاصی واسه نوشتن نیست..
فتل فتلیان
۲۱ شهریور ۰۰:۳۵

واقعا اینکه ول میکنن و میرن واسه منم جای تعجبه دکتر خاکستری هم جدیدا رفت 

من که عهد کردم مگر بمیرم که نیام وبم 


پاسخ :

اره واقعا.چطوری دلشون میاد؟
لیمو جیم
۲۱ شهریور ۰۰:۱۳
امیدوارم بنویسی همچنان:-)

من از اونام که رهاش نمیکنم

پاسخ :

اره تو تنها کسی هستی که همچنان هر روز فعالی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان