تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۰۵. یه مدت بعد!

خب راستش الان که فکر میکنم حیف بود خیلی.. من خیلی خیلی خوب بلد بودم. همه چیزو.. بارها با ماشین مامانم رفتم، با دو تا مربی مختلف امتحان کردم، و هیچ وقت کارم ایراد و اشکالی نداشت. هیچ وقت خاموش نکردم، هیچ وقت بد نرفتم. حتی همه جزئیات و ریزه کاریا و حتی اجازه گرفتن از افسرو هم همیشه تمرین کرده بودم. اصلا خوشم نمیاد که بخوام زمین و زمانو مقصر بدونم و بگم افسر بد بود و ماشین خوب نبود و زمین کج بود و اینا! اشکال از کار من بوده صد در صد. ولی حیف اون همه زحمت که به خاطر چند سانت فاصله دوبل باید به فنا بره. و سال دیگه دوباره از اول :( مشکلی نیست، مهم هم نیست، ده سال دیگه هم لازم باشه انجامش میدم فقط یکم دلم گرفت از اینکه نشد..‌

۷ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
هیزل گریس
۲۶ شهریور ۲۳:۱۴
منم بار اول رد شدم! طبیعیه (؛

پاسخ :

:)
ناشناس
۲۵ شهریور ۱۴:۲۱
دفعه قبل نخواستم بگم صد در صد دفعه‌ اول ردت می‌کنن مگه اینکن خیلی ماهر باشی و ...
حتی جالبه به خاطر قد و قامت و جثه هم شده طرف رو با وجود مهارتش رد بکنن.
حالا اشکال نداره. یه راه حلی پیدا می‌شه دوباره آزمون بدی.

پاسخ :

مهم نیست. پیش میاد :)
فتل فتلیان
۲۵ شهریور ۰۱:۱۰

کاریه که شده 

پسر بود با ماشین میومد رد میشد بعدم جلو سرهنگه یه حرکت نمایشی میزد میرفت 

گاهی اینقدر به یه چیز ریز پیله میکنن  ایشالا سری بعد

سویل :)
۲۴ شهریور ۲۲:۲۳
ااااا منم خیلی ناراحت شدم دوستم :(
ما دوست داریم همیشه خوشحالی و موفقیتت رو ببینیم ...

پاسخ :

فدات سویل جانم😘 
tiara .n
۲۴ شهریور ۲۱:۰۵
می فهممت این بار☹️☹️
فردا امتحان دارم اگه دیگه قبول نشم باید برم دانشگاه☹️دعام کن

پاسخ :

خداروشکر که قبول شدی :)
همدم ماه
۲۴ شهریور ۲۰:۰۰
 دعا میکنم یکی از این شنبه ها ناگهانی و اتفاقی  برات خالی بشه و دوباره  بری امتحان بدی و یه پست در همین مورد برامون بذاری😊⁦✌️⁩

پاسخ :

مرسی :)
هوپ ...
۲۴ شهریور ۱۹:۱۵
دختر خوب چرا سال دیگه؟ ارزشش رو داره یکی دو تا کلاسو بپیچونی و بری امتحان بدی اول صبح و تاکید کنی اولین نفر ازت بگیرن. 

پاسخ :

صبحای شنبه پره کلینیک ترمیمی دارم! محاله بشه پیچوند😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان