تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

سال چهار..

من از همین الان له له و خسته ام. از فکر کردن به همه کارایی که این ترم باید انجام بدم هم استرس میگیرم :|

۲ نظر ۲ موافق ۱ مخالف
لیمو جیم
۰۱ مهر ۰۰:۲۵
پست قبلی رو توی شلوغی خیابون خوندم و داشتم فکر میکنم من کی همچین وبلاگی رو دنبال کردم؟! تا الان که باز ستاره روشن شد اومدم فهمیدم کجام :))

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂
فتل فتلیان
۳۱ شهریور ۲۰:۵۸

من همین روز اولی حالم گرفته شد رفتله له شدم 

یجورای به این نتیجه رسیدم درس خوب نیست :-)

پاسخ :

هنوز خیلی زوده که اینو بگی 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان