تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۱۱. ۱۰ مهر ۹۷

ساعت پنج و نیم صبح، قبل دانشگاه رفتن با اینکه دیرم بود نشستم تکلیف فرانسه نوشتم. از صبح تا ظهر بخش رادیو بودم و به طرز وحشتناکی شلوغ بود.یه چیزی حدود دویست تا مریض اومد تو بخش. غیر از ما که چندتا چندتا مریض میگرفتیم، مدیر گروه هم با اینکه بخش نداشت اومده بود تا بخشو جمع کنه. حتی تکنسینارو هم فرستاد کمکمون تا زودتر بشه پیش رفت. عملا تا خود ظهر یک ثانیه هم ننشتم. یه ناهار ده دقیقه ای خوردم، بعدش هم رفتم اندو و ترمیمی. یکی از بچه های اون روتیشن اومد شلوغش کرد و اجازه نداد تو پره کلینیک بمونم چون تایم اونا بود. منم رفتم نشستم روی صندلیای پذیرش تکلیفای فرانسمو پاک نویس کردم. بعد با کلی عجله داشتم خودمو میرسوندم به کلاس که گفتن کنسله!

امروز فقط یه عکس بد گرفتم. اونم واسه اینکه مرده انقدرررر بد بهم نگاه میکرد و انقدر نگاهش به ادم بد و ازاردهنده بود که واقعا معذب بودم. انقدر عجله کردم که زود ردش کنم بره فیلمو عمودی گذاشتم توی دهنش :| عکسش نیازی به تکرار پیدا نکرد و دندونا خوب افتادن ولی اشتباه بدی بود. در کل همه عکسایی که امروز گرفتم واقعا خیلی خوب شدن. اصلا از کسی کمک نگرفتم و نخواستم استاد چکش کنه تا متکی به کسی نباشم. حتی اون کیسایی که یه کم سوال برانگیز بودن یا اون بچه ای که گریه میکرد رو هم خودم کنترل کردم و از کسی کمک نخواستم. بدترین نکته ای که توی بخش رادیو هست ادماییه که میان و دهنشون بوی هزار مرتبه بدتر از فاضلاب میده😐. اکثرا همینن و واقعا ادم دلش میخواد عق بزنه😐. محض رضای خدا مسواک بزنید خب!

اندو یه دندون پره مولر اکسس زده بودم که اکسسش تایید شد و اولین مرحله به سلامت گذشت😅. فقط کاش این دندون تا اخر خوب پیش بره چون دیگه نه دندون دارم و نه وقت امضا گرفتن از استادا. هفته بعد هم تحویله.

چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه قراره از صبح تا شب بریم یه نقطه ی خیلی شلوغ شهر و به مناسبت روز جهانی بدون پوسیدگی بچه های زیر دوازده سالو رایگان معاینه کنیم. البته یه سری برنامه تفریحی و اینا هم دارن فکر کنم. قراره چند هزار نفرو معاینه کنیم جمعا..

نکته ی بعدی هم قیمتای سرسام اور و وحشتناک مواد و وسایله. بعضی چیزا قیمتشون حتی تا چهار برابر هم شده. بدتر از همه اینکه بعضی چیزا دیگه پیدا نمیشه. شرکتا حاضر نیستن بفروشن تا قیمت دلار ثابت شه و قیمتاشونو ببرن بالا. روزی دویست، سیصد، چارصد تومن دارم وسیله میخرم و تمومی هم نداره. بعضیا هم که دیگه دارن به تعداد زیاد میخرن چون اعتباری به این قیمتا و بازار نیست..

امتحان پایانترم فرانسمو هم دادم و از هفته بعد اگه همه چیز اوکی باشه میریم ترم بعد. 

الانم کتاب کودکان جلوم بازه و اگه خوابم نبره قراره درس بخونم ایشالا!

بقیش هم باشه واسه بعد :)

۴ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
فتل فتلیان
۱۱ مهر ۲۱:۰۷

اره قیمتا به قبل بر نمیگرده 

ولی از من میشنوی قیمت یکم دیگه که اومد پایین اگه پولی داری برو دلار بخر

پاسخ :

اره اتفاقا تو خونه حرفش بود. البته نه واسه اینکه گرون شه بفروشیم..
tiara .n
۱۰ مهر ۲۲:۵۵
بزرگترین معضلم با بوی بد دهن بیماراس مخصوصا آدمای سیگاری چون واقعا نمیتونم بوشونو تحمل کنم😖

پاسخ :

وقتی که به اون مرحله برسی انقدر معضل دیگه داری که اون معضل محسوب نشه. انقدر که باید حواست به کاری که انجام میدی جمع باشه تا اشتباه نکنی، عملا دیگه به اون فکر هم نمیکنی..
فتل فتلیان
۱۰ مهر ۲۰:۰۸

دلار که با سر خورد زمین !!!

وای واقعا خدا بدادتون برسه وقتی می خواین یه مریضو معاینه کنید و دهنش بومیده واقعا حال بهم زنه سر همین هیچ وقت دندون پزشکی برام جالب نبود


پاسخ :

دلار شاید پایین اومده باشه ولی قیمتا دیگه به حالت قبل برنمیگردن..
tiktik tiki
۱۰ مهر ۲۰:۰۶
من اینقدر خوشحال میشم ادمای فعالو میبینم قطع به یقین یکیشون تویی
حیف خودم نیستم😅

پاسخ :

فدای تو عزیزم. خیلی به من لطف داری ❤
و البته نسبت به خودت کم لطفی میکنی..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان