تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۲۰. چقدر خاموش شدید تازگیا!

رفقا، بیاید یه چیزی بگید.. دلتنگتونم💔 چه خبر؟ چه میکنید؟

۱۰ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
پرواز ...
۱۵ آبان ۱۵:۴۶
سلاااام :)
من خاموش میام و میرم :)) 
گفتم این بار روشن شم دی:

پاسخ :

سلام :)
فدات رفیق جان ❤
tiara .n
۱۰ آبان ۱۱:۳۲
ترم سه واسه ما زیادی سبک شده کلا درس نمیخونم😄ولی به طور عجیبیم به هیچی نمیرسم!!
راستی کلیدر رو به کجا رسوندی؟من جلد هفتم الان😍😍

پاسخ :

😂
من دیگه بعد از تابستون سمتش نرفتم. خستم کرد. جلد پنج ام.. هیییچ عجله ای‌ هم واسه تموم کردنش ندارم😂
tiktik tiki
۰۹ آبان ۱۲:۴۶
شما نتراشیدین؟خوشبحالتون ما باید تازه دوتا بتراشیم راست و چپ ولی خب کلا همون سانترال با ابعاد کوچیکتر و یکم خیلییییی خیلیییی کم تفاوت داره:(((
راستی توی دانشگاه شمام اندو دندون7به بعد رو یاد نمیدن به عمومیا؟

پاسخ :

خب دقیقا واسه همین نتراشیدیم. چون فرق خیلی خاصی ندارن با هم..
نمیدونم! حالا دندون هشت که خیلی دور از ذهن نیست چون variation های زیادی داره و کلا کسی دندون عقلو اندو نمیکنه. ولی هفتو نمیدونم. در کل فرقی نداره که. هرکسی اصولشو یاد بگیره میتونه اندو کنه. فقط اکسسش فرق میکنه. 
معلوم الحال
۰۸ آبان ۲۲:۱۶
ما که از بی خبرانیم. منتظریم ببینیم شما کی میای پست بزاری خفتت کنیم برامون کنسرت بزاری 😄

پاسخ :

عمرا 😂😂
tiktik tiki
۰۸ آبان ۲۰:۵۵
سلام سلام درگیر تراش سانترال و لترال ماگزیلاییم😒
ولی امیدوارم به تو خوش گذشته باشه و کیف کنی❤❤

پاسخ :

سلام.
عه؟! لترال هم میتراشید؟؟
به شما هم باید خوش بگذره دیگه. اولین واحد دندونیتونه :)
خانم دکتر تمام وقت
۰۸ آبان ۱۶:۴۶
هیچی جز درس.خوبه که سرتو انقدر شلوغ کردی.تو چه خبرا

پاسخ :

ایشالا که میترکونی 😍
من؟! عمر گران به بطالت میگذرونم 😅
الـی ‌ ‌
۰۸ آبان ۱۶:۳۱
فصل شلوغ بودن سرهاس به هر حال :)

پاسخ :

ایشالا که سرگرم اتفاقات خوبی باشی الی جان :)
خانم انار
۰۸ آبان ۱۵:۳۰
نه دل مونده نه دماغ واسه نوشتن تو این فضا

پاسخ :

می فهمم.. :(
فتل فتلیان
۰۸ آبان ۱۵:۲۲

سلام :-)

من که دانشگاه و گردش بعد دانشگاه و خواب

پاسخ :

سلام.
خیلی هم عالی :)
هوپ ...
۰۸ آبان ۱۴:۵۴
سلام علیکم
از من که خبر داری دورادور، چی بگم؟ :-)

پاسخ :

سلام!
۴ بالا دو ریشه دو کاناله نداری؟!😂
شیش چی؟! ۶ هم نداری؟!😅😅😂😂🙈🙈
یک عدد سو استفاده گر هستم✋😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان