تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۳۱. استرس

یکی از پرفشارترین و پراسترس ترین دوران های عمرمو میگذرونم و مسئله اینجاست که نمیتونم بگم فلان موقع این فشار و استرس تموم میشه. حالا حالا ها قراره همراهم باشه..

این روزا واقعا دارم حس میکنم که دیگه نمیکشم، که دیگه توان ادامه دادن ندارم و کاش تموم میشد.. گاهی حس میکنم نمیتونم پنج ترم دیگه هم ادامه بدم :| انصراف هم گزینه ایه حتی 😑

پ ن: کلی کامنت جواب نداده هست که سر فرصت جواب میدم.

۴ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ابوالفضل ...
۰۲ دی ۱۲:۱۹
از من ای که ید طولایی در انصراف دارم اون هم در زمینه‌های مختلف این رو بشنو که اگه جایگزین مطمئنی برای انصرافت نداشته باشی. یعنی یه پلن بی محکم قطعا جز پشیمونی نداره برات این انفعال...

پاسخ :

انصرافو که جدی نمیگم. فقط خسته ام
معلوم الحال
۰۱ دی ۲۱:۰۷
عمیقا درکت میکنم. چاره ای نداریم جز اینکه طاقت بیاریم :) یا از وسط جررر میخوریم یا با موفقیت میریم مرحله بعد :))

پاسخ :

جر خوردگانیم :|
خانم دکتر تمام وقت
۰۱ دی ۱۷:۱۸
این از تو که همش رمزی مینویسی اون از ایکس که همش فوق سری مینویسه...در کف ماندگانیم

پاسخ :

😂😂😂😂
1900 __
۰۱ دی ۱۶:۲۸
بجاش وقتی تمومش کنی میتونی تو یسری از مشکلات بعدی بگی من از پس اونا بر اومدم این که چیزی نیس

پاسخ :

کاملا درست میگی ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان