تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۳۴. فاکینگ دنتیستری

از این رشته متنفرم و واقعا دیگه نمیکشم. اصن دلم میخواد انصراف بدم، ازدواج کنم، بشینم صبح تا شب تو خونه واسه خودم کتاب بخونم و فیلم ببینم و کلاسایی که دوست دارم برم. یکی هم خرجمو بده. خودمو هم بیخودی فرسوده نکنم. تمام :|

۶ نظر ۶ موافق ۴ مخالف
1900 __
۰۴ دی ۲۳:۳۳
اومدم تو اون پستای قدیمی ترت که با ذوق ازش گفتی کامنت بذارم که یادت بیاد که میگذره نتونستم انتخاب کنم یه دور بزن تو ارشیوت . اگه برای این لحظه ها نیست پس برای کی استش

پاسخ :

❤❤❤
میدونی من تازه فهمیدم تو گیلزادی؟! :||||
ریزوریوس ❤:)
۰۴ دی ۲۲:۲۱
خب من تو دوران علوم‌ پایه چنین آرزویی دارم:/
وضعم خیلی خراب تره

پاسخ :

علوم پایه ممکنه ادم همچین حسی داشته باشه ولی جنس خستگیش خیلییی متفاوته..
هوپ ...
۰۴ دی ۱۸:۴۵
:-//
چشه رشتمون؟! :-))

پاسخ :

خیلی هم خوبه 😉
سویل :)
۰۴ دی ۱۸:۴۲
شما هم ؟ :(
من فکر میکردم فقط منم که از اوضاع و رشته و انتخابی که کردم ناراحتم...و دلم میخواد بزنم زیر همه چیز ...

پاسخ :

ناراحت که نه. گاهی از فشار کاری زیاد ادم خسته میشه
خانم دکتر تمام وقت
۰۴ دی ۱۴:۴۰
والا

پاسخ :

واقعا دکتر جان :|
tiktik tiki
۰۴ دی ۱۴:۳۵
ببین حالا تو داری یه چیزی درباره دندون میخونی ماهایی که علوم پایه ایم باید از این حرفا بزنیم😀

پاسخ :

خب منم علوم پایه رو گذروندم دیگه. وقتی الان اینو میگم و بنظرم علوم پایه تفریح مطلقه، بدون چند سال بعد خبرایی هست که هنوز ندیدی و فشارشو تجربه نکردی..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان