تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۴۱. پاتوی دوست نداشتنی!

اگرچه درسی بود که اصلا بخشاشو دوست نداشتم ولی بیست شدم😅. هرچقدر تو دوران علوم پایه تشخیص لام و امتحانای عملی این مدلیم بد بود، بعد علوم پایه با یه نگاه همه رو تشخیص میدم. البته اینکه روز ریویو همه رفته بودن و من تا ساعت دوازده تنها نشستم توی بخش و چند گروه لامو کامل دیدم هم بی تاثیر نیست😂. یه چیزی حدود پنجاه تا لام :) و خب امروز دیگه با همون نگاه اول و با زوم ۴ میتونستم تشخیص بدم.

۱ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
1900 __
۱۲ دی ۱۷:۴۶
هورااااااااااااااا 
من دلم برا بیست تنگ شده :((((((((((( 

پاسخ :

خودمم دلم تنگ شده جدی :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان