تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۴۵. ارتو..

امتحان اطفالم خیلی خوب شد فکر کنم. امتحان بعدی هم ارتوی جذابه که البته میانترمشو بیست شدم😅😅😅 ارتو خیلی خوب و خفن بنظر میاد. حیف که تخصصش خیلی رویایی و دست نیافتنیه😅

۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
زینب
۲۰ دی ۱۵:۳۷
بله بله،،،منم فکر می کردم خیلی دست نیافتنیه ،ولی شد. فقط یه سال تمرکزت رو بذاری رو درس، میشه

پاسخ :

جدی؟! چه خوب.. ایشالا که بشه :)
1900 __
۱۹ دی ۱۷:۵۶
من این تخصص رو زندگی کردم :)))

پاسخ :

😂😂😂😍😍😍
علیرضا افخم نیا
۱۹ دی ۱۲:۳۱
یسوال دارم الان جزوه هم میخونید برا امتحانا یا فقط رفرنس که نمره هاتون خوب میشه و اگر فقط رفرنس میرسید همه رو بخونید؟

پاسخ :

با جزوه هم میشه نمره ی خیلی خوب اورد. من خودم دلم میخواد رفرنس بخونم. البته بعضی درسا که کلا امتحانشون از کتابه. ولی من خودم واسه همه درسا تقریبا کتاب میخونم. جزوه رو هم بعدش میخونم.
نمره هامم خیلی خوب نیست البته. معمولیه کاملا. نمره کم هم دارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان