تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۴۷. دلهره..

مامانم داداشمو برده دکتر، بهش گفته قلبش یه صدای اضافه میده. برده دکتر قلب، گفته فردا بره اکو بده.. الان مامانم همش نگران اینه که نکنه چیز مهمی باشه یا مثلا خدای نکرده یه رگ قلبش بسته باشه :(

کاش فقط بخیر بگذره. کاش چیزی نباشه..

داداشمم خودش خیلی ترسیده. بخصوص از اکو دادن.. 

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
سویل :)
۲۰ دی ۰۰:۱۵
ان شاالله که چیزی نیس
خب دختر خوب براش توضیح بده اکوی قلب پروسیجر وحشتناکی نیس ، بگو که
همون سونوگرافی عه ، منتها رو قلب انجام میشه بهش میگن اکوگرافی
شما که بهتر از من میدونی
منم سال اول دانشگاه از بس حالم بد بود و بی قرار بودم چند بار رفتم پیش متخصص قلب ، اکو هم دادم ، چیزی نبود غیر از استرس و ترس و حال بد
همین
بعدم رگ بسته مال آدم سن بالاست
مال آدم سیگاریه ، مال کسی که چربی خونش بالا باشه ، ورزش نکرده باشه

ناراحت نباش عزیزم :)

پاسخ :

اره اره.همه اینارو گفتم. ولی دختر داییم هم تقریبا هم سن داداشمه. پارسال به اونم گفتن قلبش صدای اضافه میده. بعد گفتن یه رگ قلبش بستست و باید آنژیو بشه :(
لیمو جیم
۱۹ دی ۱۹:۰۲
مامان من با مشکلات خیلی حاد تر رفت دکتر و تهش فهمیدیم هیییچی نیست
میخوام بگم همیشه علائم قرار نیست منتهی به چیز خاصی بشن و ایشالله که این دفعه هم نمیشن 
:* 

پاسخ :

ایشالا..
معلوم الحال
۱۹ دی ۱۸:۵۶
نگران نباش
انشالله چیز خاصی نیست

پاسخ :

مرسی.
ایشالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان