تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۵۱. پریو

امتحان ارتو هم خیلی خوب شد. ولی خب بیست نمیشم :(

از اینجا به بعد دیگه امتحانام هم خیلی فشرده میشن و هم خیلی سنگین. امتحان بعدی پریو ئه که میانترمم اصلا خوب نشده و رو مرز افتادنم :| رفرنس پریو هم جدی خیلی عجیبه. سه جلده و ۹۰ فصل :| یعنی خریدنش نه از نظر قیمت منطقیه نه از نظر خوندن. ادم بخواد هم نمیتونه بخوندش.. ولی سی دی ارش بهتره خیلی..

کاش هم پاس شم و هم نمرم خوب شه. گروه پریو خیلی وحشین جدی :)))) میانترم من هم کتاب خونده بودم، هم جزوه. خودمم فکر میکردم امتحانم خوب شده. نمره ها که اومد شوکه شدم. یکی از اساتید هم گفته بود کلاستون شلوغ بود، عمدا سخت گرفتم اذیتتون کنم :|

۱ نظر ۲ موافق ۲ مخالف
فتل فتلیان
۲۲ دی ۲۱:۰۱
۹۰ فصل یا خدا 
اونوقت من ۳۰ صفحه جزوه فیزیکم بوده نخونده رفتم  خوب شد من این رشته ها قبول نشدما
موفق باشی

پاسخ :

:)
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان