تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲ مهر ۹۹: فاکد آپ!

وقتی میخواستم پایان نامه بردارم، اولین چیزی که به استادم گفتم اینه که کار پرهزینه‌ای نباشه. وقتی یه موضوع پرهزینه داد، صدبار گفتم من نمیتونم و صد بار گفت نگران نباش من پرداخت میکنم! هی گفت مقاله ی منه و من پولشو از دانشگاه میگیرم پس خودم پولشو میدم. چند وقت پیش که دیدم هزینه ها شده پونزده بیست میلیون بهش گفتم بیا تا دیر نشده موضوعو عوض‌کنیم. گفت نههه. این خوب چاپ میشه، خودم پولشو میدم. قسط اولو که داد گفت قسط دومو فلان تاریخ میدم. قبل اون تاریخ گفت به مهندسه بگو پولش اماده‌ست، زودی کارو اماده کنه. کار که اماده شد، گفت من که گفتم پول ندارم! بگو پونزده شهریور! پونزده شهریور گفت خودت قسط دومو بده، من بعدا بهت میدم و الان پونصد میلیون چک دارم و نمیتونم. گفت این قسطو تو بده، قسط بعدیو من یک مهر میدم! امروز که پیام دادم مبگه دکتر، این دیگه اخرین قسطیه که من میدم! بقیشو خودت بده! همه کل پولشونو خودشون دادن!! انقدر بد و توهین امیز حرف زد که انگار من دارم ازش گدایی میکنم یا پولش قراره بره تو جیب من. حالا من این وسط لای منگنه گیر افتادم. اون مهندسه پولشو میخواد، استاد پول نمیده، منم که پول ندارم! فکر کن طرف از پارسال داره به من میگه نگران نباش، من پولشو مبدم. الان زده زیرش و میگه به من ربطی نداره. خب من الان چه غلطی بکنم دقیقا؟! بعد تازه هیچکس تو این دانشکده پایان نامش انقدر گرون و پرخرج نشده که میگه همه خودشون پولشونو دادن. ضمن اینکه من هرکیو دیدم استادش پولو داده چون دانشگاه پولو برمیگردونه. تازه طبق قانون جدید کل هزینه پایان نامه رو دانشگاه میده و دیگه سقف نداره. انقدررر عصبانی و ناراحتم که در وصف نمیگنجه. واقعا خدا منو لعنت کنه که جیب خودمو نمیبینم و همچین پایان نامه ای برمیدارم. از همون اولشم میدونستم اخرش این میشه و این حماقتو کردم. 

پولو نمیده، بعد روزی صد بار پیام مبده دکتر مقالت چی شد! با فرمت فلان ژورنال بنویس! اگه قراره پولشو من بدم که نه مقاله ازش درمیارم نه هیچی.. برو ببینم کدوم یکی ازون در و دافایی که باهاشون پایان نامه گرفتی واست مقاله درمیارن.. همونایی که هنوز داری دنبالشون میدویی که زحمت بکشن و پروپوزال بنویسن :| بعد پارسال انقدر به من فشار اورد که یه هفته ای تا ساعت دو شب داشتم پروپوزال مینوشتم و ترم ۹ دفاع کردم! فکر کن ساعت یک شب به من میگفت پروپوزالت کو. الانم میگه مقالت کو.. واقعا و عمیقا متاسفم. فقط همین..

۴ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
x
۰۷ مهر ۰۱:۵۶

یاد یه خاطره مشابه افتادم .... 

 

 

هزار بار به خودم لعنتی به من اگر جز خودم روی کسی حساب کنم 

 

واقعا تجربه بهم ثابت کرده اونایی که زبون باز تر از بقیه هستن و با اطمینان زیاد قول میدن کمتر از بقیه به قولشون عمل می کنند 

پاسخ :

دقیقا..
ف
۰۶ مهر ۲۲:۵۱

دختر خوب کنسل کن ، فعلا اون طرح رو توقف بزن و یه موضوع آسون با یه استاد دیگه بردار.

مثلا بررسی سطح اضطراب بیماران دندانپزشکی در دوره کرونا!!

یا بررسی دانش و نگرش دانشجویان دندانپزشکی درمورد پروتکل های حفاظتی کرونا!!

از همین پرسشنامه هایی که بشه تو یک ماه جمعش کرد

دو سه تومن هم بده به یه آدم حرفه ای که دو سه ماهه کل تز رو برات بنویسه

آخه این فشار روانی برای پایان نامه ای که آخرش گوشه کتابخونه دانشکده قراره خاک بخوره ارزشش رو داره؟

اینو کسی داره بهت میگه که الان سال آخر رزیدنتیه و فوبیای پایان نامه داره از سر پایاننامه دوران عمومیش که همین فشار های روانی رو با استاد راهنماش تجربه کرده

همیشه فکر میکنم 24سالگی من به فنا رفت با اضطراب رسوندن پایان نامه و افسردگی ناشی از عقب افتادن از بقیه....

 

 

 

پاسخ :

اخه قرارداد بسته بودم و چندتا قسطشو هم داده بودم. الانم که کلا کار تموم شد و پولو کامل دادم. اگه اول کار بود کنسلش میکردم ولی دیگه وسطش نمیشد واقعا..
اره واقعا. کاش یه کار ساده تر انتخاب میکردم
حسین
۰۳ مهر ۱۲:۲۲

سلام

من از خوانندگان خاموش اینجا هستم.

اساتید عمدتا همین گونه هستند. دانشجو رو در نقش پله هایی می بینند برای پیشرفت و ترقی خودشون.

من جای شما باشم یه مقاله حتی کنفرانسی هم از کار بیرون نمی یارم.

اگر مجبور هستید با این استاد ادامه بدید طرح پژوهشی یا مواردی از این قبیل بنویسید تا از اون طریق حداقل بخشی از هزینه ها برگرده.....

به نظرم شخصی که اینقدر بی مسئولیت هست شایسته مقام استادی نیست.

پاسخ :

سلام.
بله. طبق قانون جدید، دانشگاه تمام هزینه‌ها رو میده ظاهرا ولی مسئله اینه که اساتید اون پولو به دانشجو نمیدن :|
معلوم الحال
۰۲ مهر ۱۷:۱۹

یانوشکا جان، آکادمیا یک سیستم برده داری مدرنه و ماها هم ارزون تر نیروی کارش هستیم که هیچ سودی عایدمون نمیشه :(

پاسخ :

:((((((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان