تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۴ ابان ۹۹

فرق ۲۵ سالگی با ۱۵ سالگی اونجاست که توی ۱۵ سالگی فکر میکنی ممکنه دیگه هرگز فلان چیز رو تجربه نکنی یا از فلان اتفاق بد جون سالم به در نمیبری. ولی توی ۲۵ سالگی میدونی که هر حس و اتفاقی گذراست و مثل یه چرخه باطل، حوادث بارها و بارها تکرار میشن. مثلا اینکه حدود ده سال پیش، توی ۱۵ سالگی و در اوج حماقت فکر میکردم نمیتونم از یه آدمی بگذرم! ولی الان، بعد از ده سال، تولد ۳۸ سالگی! اون ادمه و عکس پروفایلش، عکس خودش و بچه‌ی کوچیکشه :)) و من فکر میکنم چقدر احمق بودم توی اون سن و خیلی چیزای دیگه..

بزرگترین معجزه‌ی زندگی، گذر زمانه..

۲ نظر ۱۰ موافق ۰ مخالف
x
۲۶ آبان ۰۱:۰۰

چقدر قشنگ توصیش کردی ... 

منم دقیقا او ۱۵ سالگی این حس رو داشتم 

و الان حس های خیلی بهتر و بدتر رو تجربه کردم جوری که دیگه هیچ چیز و هیچ کس رو تو زندگی تحویل نمی‌گیرم چون می‌دونم گذراست ....

پاسخ :

دقیقا..
اینکه ادم یاد میگیره همه چی گذراست، تسکین دهنده خوبیه..
لیمو جیم
۲۵ آبان ۱۳:۱۸

بررگترین طوفانها هم تموم میشن و به نظرم معجزه ی زمان نیست.معجزه ی خودمونه.ممکنه یه نفر بعد از سالها همچنان در فکر یه عشق باقی بمونه و اما یه نفر خودش معجزه ی خودش باشه و از شکستش درس بگیره و همه چیو عوض کنه

البته منظورت همین بود اما بعضیا ب اشتباه فکر میکنن اگر دست روی دست بذارن زمان درستش میکنه

شما بودی که باز زمان پیشرفت کردی و الان تو این نقطه ای و دمت گرم :)

پاسخ :

هوم. درست میگی.. من همیشه اثرات گذر زمان تعبیرش کردم ولی الان که فکرشو میکنم بنظرم حق با توعه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان