تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۱ شهریور ۹۹

این حجم از فشار و استرسی که من دارم سر این پایان نامه تجربه میکنم رو هیچ وقت تجربه نکردم. بخدا امشب از شدت درموندگی نمبدونستم چیکار باید بکنم. قشنگ نصف بدنم یخ کرده و بی حسه😅. پرسشنامه و گروه تشخیص و جامعه نگر چه بدی داشت که خودمو اسیر پروتز و این همه هزینه و دردسر کردم؟ جیب خالی و پز عالی حکایت منه بخدا!

۰ نظر ۳ موافق ۰ مخالف

۱۹ شهریور ۹۹

توی اخرین روز ترم ۱۰ و ترمیمی ۲، یه دندون شیش بالا رو که دو تا کاسپ مزیالیش کاملا از بین رفته بود رو با کامپوزیت بازسازی کردم. نوار ماتریکس سکشنال با رینگ بستم، همه اون چیزایی که تئوری‌وار بلد بودم رو انجام دادم و بسی هم زیبا و جذاب شد. با اینکه به خاطر کرونا، نصف حالت عادی بیمار دیدیم ولی این ترم واقعا کیسای متفاوت و جالبی توی ترمیمی داشتم و این خیلی حالمو خوب میکنه. کامپوزیت خلفی چیزیه که شاید خیلیا تا اخر سال شیش هم نتونن توی دانشکده تجربه‌ش کنن ولی من فرصت انجام دادنش رو پیدا کردم. دلم میخواد خیلی کارارو حتی اگه شده واسه‌ی یک بار توی دانشکده انجام بدم تا بعدها اعتماد به نفس انجام دادنشونو داشته باشم. به‌نظرم اون اعتماد به نفسه از همه چی مهم تره وگرنه دیگه ادم توی سال اخر اکثر کارارو بلده حتی اگه انجام نداده باشه.

سال ۵ هم تموم و رسما سال اخری شدم.. حس جالبیه واقعا..

من از روزای پشت کنکوریم وب داشتم. روزی که کارنامه کنکورم اومد و نوشته بود مردود، اومدم پست گذاشتم که خدایا یعنی میشه سال دیگه نتیجه بهتری بگیرم؟! اگرچه که حس میکنم دارم با این حرفا فقط خودمو راضی میکنم!! حالا ۶ سال از اون روز گذشته و من وارد سال اخر شدم. زندگی همینقدر غیرقابل پیش بینیه..

۳ نظر ۶ موافق ۰ مخالف

کرونا

امروز ظاهرا صبح و عصر دو تا بیمار کرونایی تو بخش داشتیم و خودمون نمبدونستیم. خدا به خیر بگذرونه.. استرس دارم جدا. خیلی زیاد..

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف

۱۷ شهریور ۹۹

امروز خاله‌م اومد دانشکده که بیمار جرم‌گیریم باشه. بعدش دویست تومن ریخت به حسابم :)))) خلاصه که اولین ویزیت دندونپزشکیم رو به این شکل گرفتم :))))

۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف

۴ شهریور ۹۹

میخوام امروز رو یادم بمونه تا همیشه. روزی که فهمیدم چی از زندگیم میخوام و تصمیم گرفتم که دقیقا میخوام چیکار کنم. این اون چیزیه که میخوامش. یه گزینه از چند تا گزینه نیست. تنها گزینه‌ست! تنها مسیری که میخوام توش قرار بگیرم و تا اخرش برم.. رویایی دارم که میخوام به هر قیمتی که شده بهش برسم..

۲ نظر ۲ موافق ۰ مخالف

۳ شهریور

این روزا که همه دارن از تجربیات sexual harrassment شون توی توییتر مینویسن، باز کردن توییتر واسم تبدیل به یه کابوس شده. دیگه تقریبا ده سال گذشته ولی هیچ روزی نبوده که من خیلی چیزارو جلوی چشمام نبینم و حالت تهوع رهام کنه.. بیشتر از همه از بچگی خودم، از هیچی ندونستنم و از پرت بودن خودم بدم میاد. چرا هیشکی هیچ وقت هیچی یادمون نداد؟! کی گفته بچه‌ای که خیلی مثبته و هیچی نمیدونه و فقط درس میخونه خوبه؟! من سال‌ها ازار دیدم. ادمی که هنوز که هنوزه توی خونمون از متشخص بودنش! یاد میشه. از نظر علمی و شغلی و فلان توی یه موقعیت عالیه. ادمی که پیج اینستاش مصاحبه‌های تلویزیونی و مطبوعاتیشه. فاک واقعا..

کی گفته تجاوز فقط اونیه که منجر به سکس بشه؟! نابود کردن روح و روان ادما و انجام دادن هرکاری جز اون مرحله نهاییش حساب نیست؟! 

میدونی، چند وقت پیش بعد سال‌ها خواستم حرف بزنم. بهش گفتم فلانی، تو یه ادم متاهل بودی که از سن کم یه بچه سو استفاده کردی و ... تو میدونی چی به سر روح و روان و اینده‌ی یه ادم اوردی؟! گفت چرا میخوای بهم عذاب وجدان بدی و بگی که ادم بدی هستم؟! رسالت من کمک به هم‌نوع خودمه! اینا به کنار. عکس بچش روی پروفایلش بود. گفتم بچه داری؟ گفت یه دخمل ناز شیش ماهه. دختر خیلی حساسه! خلاصه که عزیزان دختر ایشون حساسه ولی اونایی که این ادم زندگیشونو نابود کرده دختر نبودن! توله‌ی سگ بودن یا مثلا یه سری کروکودیل پوست کلفت که مایه‌ی تفریح دیگران باشن. من واسه هیچکس بد نمیخوام. دلم نمیخواد هیچکس هم تجربه مشابه من داشته باشه. حتی دختر اون ادم. ولی دلم میخواد هر روز زندگیش که دخترشو میبینه از اعماق وجودش بترسه و وحشت کنه از اینکه چی ممکنه به سر دخترش میاد. هر روز تا همیشه منتظر اون روزی میمونم که تشت رسوایی این ادم هم بیفته و با چشمای خودم رسواییشو ببینم! به گه کشیده شدن وجهه‌ی اجتماعیش و هرانچه که داره رو..

من هیچ وقت واقعا حالم خوب نمیشه و خودم اینو میدونم. من هیچ وقت خودم رو بابت ندونستنام، بابت بچه بودنام، بابت اشتباهاتم نمی‌بخشم که اگه قرار بود این بشه توی این ده سال باید دردش کم میشد. من از این زندگی که سراسر نکبته از اعماق وجودم متنفرم، حالا هرچقدر هم که سعی کنم توش نکات مثبت پبدا کنم. ولی از من بپذیرید که نمیشه..

یه بارم چند سال پیش توی دوران دانشجویی پیام داد و گفت من این همه سال منتظر نموندم که هیچ بخشی از تو سهم کسی جز من بشه! ۳۸ ساله شده و هنوز کثافت مطلقه. امشب سراسر خشم و نفرتم.. 

به خودم قول دادم که هیچ وقت توی زندگیم مثل اون روزا ضعیف نباشم. هیچ‌وقت.. من واقعا نمیدونم این همه نفرت از خودم چطوری درونم جا شده. واقعا نمیدونم!

۲ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان