تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

100. صد!

رفیق عشق کتاب قشنگ و جذابم، تولدت مبارک. ایشالا که زندگی همیشه بر وفق مرادت باشه گیلزاد جانم.. خوشحالم که رفیق جذابی مثل تو دارم که لیست کتابش عین منه! و میتونم از هر چیزی که تعریف کرد، با خیال راحت از فوق العاده بودنش سمتش برم..

ایشالا که همیییشه سالم و شاد و موفق باشی فاطمه ی عزیزم. تولدت مبارک :-*

مرسی بابت اخلاق دوست داشتنیت، مهربونیت، رفاقتت و همه چیز.. 

۴ نظر ۱۱ موافق ۰ مخالف
x
۲۷ دی ۱۲:۵۵
تولدت مبارک گیلزاد عزیز :)

پاسخ :

:-)
ابوالفضل ;)
۲۷ دی ۰۷:۰۴
تولد دوستت مبارک!

پاسخ :

مرسی :-)
گیلزاد
۲۷ دی ۰۰:۴۷
واااااای وااااای وای  من الان نباید غش کنم؟؟؟؟ نمیرم برات از خوشییییی؟؟ یعنی انتظار هرپستی داشتم الا این یکی خیلی خوبی پر یا :)) :ایکسسسسس  ممنونم ازت.واقعا کیف میکنم از وجودت که استش اسم اصفهان کتاب مورد علاقه دندون پزشک یه ادم باحال و منطقی میاد دلم پر بکشه سمتت.خوشحالم که خدا و خرمالو باعث شدن من تورو پیدا کنم :) :* :ماچ و بوسه 
خیلی خوبی بغضم گرفت از این همه خوشی 

پاسخ :

فدای تو عزیز دلمممممم. شما جااااان دلییی.. حیف که نزدیک نیستیم :-(
واقعا منم خداروشکر میکنم که رفیق جذابی مثل تو پیدا کردم. الهی که زندگی همیشه به کامت باشه فاطمه ی مهربونم :-*
Unknown 96
۲۷ دی ۰۰:۲۹
تولدشون مبارک باشه

پاسخ :

مرسی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان