تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۱ مرداد

قدرت سیستم پرستاری این دانشکده رو حتی ریاست هم نداره. به معنای واقعی کلمه ازشون متنفررررم. من بیمار دارم، استاد هم رضایت میده کار کنم، پرستار بخش اجازه نمیده. اون ترمیمی، اینم ثابت.. 

میزان تنفر و حال بدم توی کلمات نمیگنجه. خراب شه این دانشکده که انقدررر بی در و پیکره.

انقدر خسته و درمونده ام که دلم میخواد وسط بخش بشینم گریه کنم. کاش فقط این یه سال هم بگذره و تموم شه.

۰ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان