تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

نمیدونم

توی چند ماه اخیر به قدری سوییسایدال شدم که دیگه خودمم از خودم میترسم. اصلا یه جوریه که نمیتونم توصیفش کنم. عمیقا حالم بده.

 

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
مه سا
۰۷ مرداد ۲۱:۴۶

من شبی رو یادم میاد که به دوستم کوثر پیام دادم و بهش گفتم اگر الان باهام صحبت نکنی زندگیم رو تموم میکنم. ابزار لازم رو داشتم. و هیچ دلیلی برای ادامه پیدا نمیکردم. اون شب کوثر باهام صحبت کرد و گذشت. چرا این رو گفتم؟ به دو دلیل

اول اینکه جدیش بگیری. مطمئن باش اگر بذاری این افکار ادامه پیدا کنن بدون اینکه به فکر راه حلی براشون باشی بدتر و بدتر میشن. فردای اون شب من نوبت روانپزشک گرفتم و بعد از یکسال فلوکستین کم کم افکار کمرنگ شدن

 

دوم اینکه ادمهای امن خودت رو داشته باشی که توی لحظات بحرانی بدون اینکه قضاوتت کنن، کنارت باشن تا اون لحظه بگذره.

 

دووم بیار. اصلا قشنگ نیست این زندگی، میدونم. ولی مطمئنم اگر ادامه بدی بعدها خوشحال خواهی بود که تصمیمت رو عملی نکردی.

پاسخ :

مرسی مهسا❤️
هم روانپزشک میرم و هم دارو میخورم. البته اون چند ماه نمیخوردم و الان دوباره شروع کردم.
ادم امن ولی سراغ ندارم راستش. روابط انسانیم داره به زیر صفر میل میکنه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان