تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

2. خواستگاری به سبک مصلحت گرایی!

همکلاسی دبیرستانم بوده. یادمه دوران دبیرستان مدام تعریف داداششو میداد و علی الخصوص تاکید میکرد که خیلیییی پسر خوبیه و دوست دختر نداره و این حرفا. خب منم از روی ادب و احترام گوش میکردم. نمیدونم اون وسط چی باعث شد حس کنه من مشتاق داداششم!، گفت: میدونیییی. دلم میخواد داداشم با یه دختر خیلی خوب ازدواج کنه. یکی که مثل ما ها (من و خودش) دوست پسر نداشته بوده باشه!!!

چند روز پیش اومده و میگه: واست مهمه شوهرت دکتر باشه؟؟!! ازونجایی که انقدر احمق نیستم که نفهمم معنی این سوال چیه، زدم به مسخره بازی و دیوونه بازی. که من خودم یه پا شوهرم، دنبال یه زن خوب می گردم که بگیرمش :-)))))). بعد میگه مسخره بازی در نیار. داداش من توی فلان جا [یه جای خیلی خفن] کار میکنه، درامدش فلانه و اینا، ولی لیسانس داره. زن داداشم میشی؟! 

من که پیچوندمش ولی انقدررررر دوست داشتم بهش بگم از کی تا حالا رشته ی من به اینکه قبلا با کسی بودم اولویت پیدا کرده؟! 

یه عده ادمو خیلی احمق فرض می کنن. آدم باید خیلی مشنگ باشه که نفهمه کی واسه چی اومده!

۵ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
tiara .n
۲۵ شهریور ۰۲:۳۴
زن دفترچه به دست دم دانشکده دندون؟؟نام نویسی میکنن؟؟بگو آمادگیشو داشته باشم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

پاسخ :

نه. میان واسه درست کردن دندوناشون. منظور دفترچه ی بیمست..
Je sus
۲۴ شهریور ۱۸:۲۷
دقیقا حرف منم همین بود.

پاسخ :

:-)
هوپ ...
۲۴ شهریور ۱۷:۰۳
این زنای دفترچه به دست رو دیدی دم دانشکده ها می ایستن؟!
همشونم دختر نجیب میخوان ولیییی
دندونپزشک!

پاسخ :

وااااای. اونا که دیگه فاااااجعن :|
هیزل گریس
۲۴ شهریور ۱۶:۵۶
ازدواجه، تفاهم نامه ی همکاری نیست ک حالاحتما هم رشته باشین /:

پاسخ :

اون که دقیقا درسته. ولی این شخص به صرف رشته اومده بود جلو. بعضیا حس میکنن این برابره با بانک زدن!
Je sus
۲۴ شهریور ۱۶:۴۸
غافل از اینکه نه رشته ت و نه این سابقه ی روابطت در مقابل فهم و شعورت که باید اولویت دیگران در خواستنت باشه اصلا اهمیتی ندارن...

پاسخ :

گور بابای رشته.. والا من هرکی رو تو این رشته دیدم، ادم غیر نرمالی بوده. انقدرررر ادم بیخود دیدم که ...
اصولا فاکتورای انتخابی دیگرانو درک نمی کنم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان