تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

6. وقتی مامانم میخواد از یکی حرف بکشه :-))))

این خانمی که توی پست قبل گفتم، ظاهرا شوهرش ا.ط.ل.ا.ع.ا.ت.ی ه! خب ما که اینو میدونستیم. ولی مامان من طبق معمول شیطنتش گل کرده بود و اصراااار داشت که اینو از زبون خودشون بشنوه! چندبار از خانمه سوال کرد و خانمه پیچوندش. بعد یهو جلوی اقاهه سر بحثو باز کرده که من پسرم تازگیا میگه میخوام وقتی بزرگ شدم س.پ.ا.ه.ی بشم! خیلی ویژه علاقه مند به [یه شخصیت سیاسی!] هستش، اصولگراست و ..... ازین حرفا! بعد حالا نکته ی جالبش اینه که ما الان همگی چهار پنج تا خانمیم که بدون روسری و با لباسای ازاد جلوش نشستیم! قضیه اینه که دم خروسو باور کنم یا قسم حضرت عباسو!!! تازه وقتی مامانم داشت اینارو میگفت ما ها زیرچشمی به هم نگاه میکردیم و تلاش میکردیم نزنیم زیر خنده. بعد مامان من انتظار داشت تو این وضعیت حرف هم ازش بکشه، اونم از کسی که شغلش حرف کشیدن از مردمه! اقاهه هم گفت حالا تا زمان سربازیش فرصت زیاده. همین!!!!!!

خودش به من میگه تو دانشگاه بحث سیاسی نکن، بعد خودش این مدلی ملتو سوژه می کنه :-)))))) 


پ ن 1: داداش من یازده سالشه و خیلیییی پیگیرانه انواع و اقسام اخبار داخلی و خارجی و روزنامه های سیاسی و ... رو دنبال میکنه. میشینه فیلم جلسات علنی مجلسو میبینه، همه ی شخصیتای سیاسی رو پیگیرانه دنبال میکنه و اینا. دیگه فکر کنم قبلا از تاکتیکای تربیتی بابام حرف زدم ;-) و اینکه واقعا هم اصولگراست. ولی دیگه اینو میذاریم رو حساب بچگی و جوجه بودنش:-)))))))))))

پ ن 2: توروخدا این با این پست واسه من داستان درست نکنید :-)))

۹ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
گیلزاد
۲۶ شهریور ۱۶:۴۷
باباااا داداشت خیلی اعصاب داره :))) من الان از ابان به اینور به اصرار یه دوستی خودمو اومدم درگیر سیاست کنم دیدم  نمیکشم الان کشیدم کنار. یه دهم مصمم بودن داداشتو داشتم حل بود به اهداف دوستم میرسیدم :)))

پاسخ :

میدونی من خودمم همیشه خیلی پیگیر بودم ولی راستش به دلایلی دیگه بنظرم کاملا بی اهمیته و علاقه ای به دنبال کردن سیاست ندارم..
آرام ..
۲۶ شهریور ۱۵:۱۷
چقد مامانت خوووبه :))))))))))

پاسخ :

فوق العادست اصن :-))))))
هیزل گریس
۲۶ شهریور ۰۸:۴۱
داداش کوچیکه منم اینطوریه ! /:
حودم انقدر تو مسایل سیاسی پرتم، هردفعه باید فک کنم اصولگرا چی بود اون یکی چی (((:

پاسخ :

نه من پرت نیستم. منم همسنش بودم از همینا سردرمیاوردم ولی این دیگه خیلی حوصله داره.. :-))))
مه‍ شید
۲۶ شهریور ۰۲:۲۶
اومممم اره برم داستان درست کنم برات 

پاسخ :

:-)))))))
تو همه جوره عزیز دلی مشی :-*
x
۲۶ شهریور ۰۰:۵۸
شماها خانوادگی خیلی باحالید :)) 

قبلا بحث علاقه به گل شد گفتم مامانم خیلی شبیه مامانته ... حرف کشیدن مامان منم خیلی پایه خندس :))همیشه هم شکست میخوره :)) 

مثلا میخواد از زیر زبون برادر بزرگم بکشه که کجا میره , میگه ایگرگ , پارک رفتی شلوغ بود ؟!(حالا اصلاایگرگ ما نگفته کجا بوده ها بعد مثلامامانم توقع داره یه لحظه حواس ایگرگمون پرت بشه بگه پارک نبودم که ,فلان جا بودم که هیچ وقت این اتفاق نمیفته:))) واسه همین در جهت حرف کشیدن که میاد مثلا غیر مستقیم سوال بپرسه ما پیدا و پنهان از شدت خنده زمین گاز میگیریم:))))

پاسخ :

واااااااای. :-))))))))))
من پنج صبح تو خواب و بیداری کامنتتو خوندم. فکر کردم نوشتی پارتی!!! الان فهمیدم نوشتی پارک :-))))
Nelii 💉📚
۲۶ شهریور ۰۰:۴۹
وااای مامانتو عشقه😀

پاسخ :

:-)))))))))))
انقدر هم که تمسخر توی حرفاش موج میزنه که طرف بهش برمیخوره اصن :-))))
معلوم الحال
۲۶ شهریور ۰۰:۴۰
سیستم خونتون مثل سیستم خونه عمه منه. با اندکی تغییرات. 
شوهر عمه م اصولگراست. تمام دخترا و داماداش اصلاح طلب. همیشه هم توی خونه جنگ و دعواست. هیچ وقتم به نتیجه نمیرسن

پاسخ :

اوه اوه. عجب وعضیه!!
معلوم الحال
۲۶ شهریور ۰۰:۳۶
تاکتیکای باباتو من نبودم بی زحمت بازپخش بزار براش :))
الان بچه اصول گراست یا باباش؟ 
راستی.  خوب نیست بچه تو این سن بشینه این برنامه ها رو ببینه. باب اسفنجی بزارید براش. من خودمم میبینم! خیلیم آموزنده ست د:
در ضمن منم اصولگرام. نبینم به خط مشی سیاسی من توهین میکتی هااااا :-)))

پاسخ :

بچه اصولگراست. باباش هم حریفش نمیشه :-))))

هوپ ...
۲۶ شهریور ۰۰:۳۵
صحن علنی مجلس :-))))))))
یاد راننده سرویس دبستانم افتادم همیشه رادیوی ماشینش روی صحن علنی مجلس بود :-))))))

پاسخ :

ارررره. راس میگی.. منم یاد همین افتادم الان که گفتی. قشنگ تصویرش جلوی چشمم زنده شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان