تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

10. دنیای این روزای من..

این هفته خیلی دلم میخواست که بیام و پست بذارم ولی واقعا فرصتش پیش نمیومد. صبحا ساعت پنج بیدار میشم و ساعت شیش میزنم بیرون که برم دانشگاه و تا عصر هم کلاس دارم. وقتی برمیگردم خونه انقدرررر خسته ام که فقط میتونم بخوابم. یعنی شاید باورتون نشه، ولی بارها شده میخواستم یه چیزی رو به کسی بگم و از شدت خستگی توان تایپ کردنشو نداشتم! بارها شده صفحه ی وبمو باز کردم تا پست بذارم ولی همونطوری گوشی به دست خوابم برده!! کتابایی هم که میخونم همش توی مسیره و توی تاکسی و بی ار تی و اینا میخونم. توی خونه فرصتش پیش نمیاد. واقعا واقعا دلم میخواد درس بخونم بعد از دانشگاه ولی اصلا وقتی نمیمونه. یه جورایی فقط دو روز اخر هفته رو دارم. 

اما درمورد دانشگاه بعد از علوم پایه.. به معنای واقعی عاشقشم. واسه اولین بار توی عمرمه که سر کلاسا احساس تلف شدن وقت ندارم و واسه ی حضور و غیاب سر کلاس نمیرم. یعنی ادم بعد علوم پایه تازه می فهمه دانشجوی چه رشته ایه!! واقعااا جذاب و لذت بخشه. هیچ استادی نمیاد بگه اگه فلان و فلان کنید میندازمتون و .. یا مثلا واسه ی امتحان فلان چیزو بخونید! هرکی میاد به این نیت درس میده که تو قراره دندونپزشک باشی و باید یه سری چیزایی رو یاد بگیری. تا حالا سابقه نداشته بود انقدر سر کلاسا با همه ی وجود درس گوش کنم، از سر کلاس بودن لذت ببرم و یه چیزی یاد بگیرم.. تا قبلش همش گوشه ی ذهنم بود که شاید باید میرفتم رشته ی ریاضی و فلان مهندسی ای رو که دوست داشتم میخوندم یا اینکه به این فکر میکردم که جای من اینجا نیست و علاقه ای به رشته ای که توشم ندارم.. ولی الان به معنای واقعی کلمه عاشقشم! اگه دانشجوی پزشکی و دندون و دارو هستید و علوم پایه ای هستید و حس میکنید رشتتونو دوست ندارید، مطمئن باشید بعد علوم پایه بهش علاقه مند میشید..

خیلی اتفاقا افتاده بود که دوست داشتم ازشون بنویسم ولی وقتی زمان خاص خودش میگذره، دیگه ادم رغبت نمیکنه بنویسه..

نکته ی اخر هم اینکه یه هفتست که تصمیم گرفتم روی برنامه پیش برم. یه نمای کلی ازش هم توی عکس پایینه. و خب با دیدنش متوجه میشید که همین هفته ی اول چقدر ضعیف عمل کردم. هفته ی دیگه هم میام و عکس اون هفته رو میذارم و واقعا امیدوارم که تیکای بیشتری توش دیده بشه :-)


۷ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
هلیکس بانو
۰۸ مهر ۱۲:۵۳
 بعد از اینکه 3 تا دندون عقلم به صورت همزمان تصمیم گرفتن به فکم حمله کنن سه سال مرتب پیش یه دندون پزشک میرفتم
وقتی روی دندونام کار میکرد زیرلب برای خودش آهنگ زمزمه میکرد
خیلی خوب بود
همیشه با وجود بیحالی بعد از بی حس کننده و افت فشار و اینا با حال خوب از مطبش میومدم بیرون
وقتی خوندم عاشق رشته تی یاد اون دندون پزشک افتادم

راستی مرسی ادرس خونه جدیدتو دادی بهم :*

پاسخ :

واقعا امیدوارم که پزشک خوب و خوش اخلاقی بشم :-)

فدات عزیز دل :-*
Shahtot 🍇🍇🍇
۰۱ مهر ۰۱:۱۱
سلام :)
خسته نباشید :) چه قدر خوبه این همه اهل مطالعه هستی ^___^
من قصد دارم برای تقویت زبان با یک سری داستان های کوتاه شروع
کنم میشناسی به منم معرفی کنی کاکتوس جان ؟:))) 
البته چندتایی گرفتم :))
هنوز دانشگاه شروع نشده که ببینم علوم پایه چه شکلیه ولی امیدوارم
خیلیم خسته کننده نباشه :)) 
آرزوی موفقیت دارم برای شروع جدیدت خانم دکتر ^__^ :)

پاسخ :

سلام. مرسی عزیزم :-)
بنظرم توی کتابفروشی، کتاب داستانایی با سطح intermediate یا upperintermediate بگیر.پشت کتابا سطحشو نوشته..
پرانرژی شروع کن و مطمئنا واست لذت بخش میشه.
ممنون عزیزم. همچنین شما :-)
هوپ ...
۳۱ شهریور ۲۳:۵۸
به دنیای عشق دندونی ها خوش اومدی :-))

پاسخ :

مرسی دکتر جان :-*
پرواز ...
۳۱ شهریور ۱۹:۵۲
یعنی میشه منم بعد علوم پایه بیشتر پزشکی رو دوست داشته باشم ؟ *_*

پاسخ :

شک نکن که دوستش خواهی داشت.. منم فکر میکردم کلا مزخرفه ولی الان فهمیدم علوم پایست که بیخود و مزخرفه.. البته خوندنش قبل از درسای تخصصی لازمه ها ولی بهش فقط به چشم یه فرهنگ لغت نگاه کن! در این حد که با یه سری اصطلاحات اشنا بشی..
و البته تا علوم پایه ای کلی کارای متفرقه انجام بده و استراحت کن چون بعدش دیگه فرصت نمیشه..
هیزل گریس
۳۱ شهریور ۱۹:۲۸
 دانشگاه خوبه! ^_^
خسته نباشی خلاصه :دی
تز هفات های بعد هی بهتر‌میشه (:
+ اسم این اپ چیه؟ •_•

پاسخ :

مرسی مرسی.
امیدوارم :-)

Goal tracker البته هیچ کارکرد خاصی نداره. فقط من مدتهاست که عادت ندارم قلم به دست بشم. کل زندگیم الکترونیک شده :-))))
tiara .n
۳۱ شهریور ۱۹:۱۸
وای خیلی سخته که این همه راهو باید بری تا دانشگاه.باز خوبی خوابگاه اینه که نزدیکه.
یعنی این دوسال برای منم میگذره که عاشقانه بشینم سر کلاس؟؟😫😫هنوز دانشگاه نرفته از این تفکرات دارم😁😁

پاسخ :

اره بابا. خوابگاهیا هفت و بیست دیقه بیدار میشن، هفت و نیم سر کلاسن :|
پررو نشو دیگه بچه جان. تو از همین اول عاشقانه بشین سر کلاس :-))))
Je sus
۳۱ شهریور ۱۸:۴۴
چقدر خوشحالم برات به خاطر این شوق و احساس رضایتی که پیدا کردی.

پاسخ :

مرسی رفیق جان :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان