تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

11. چقدر سخته لعنتی..

فقط اینو میدونم که هیچ وقت به تخصص پروتز فکر هم نخواهم کرد!



+ خیلی خیلی خسته ام. کامنتارو هم جواب میدم بزودی..

++ انقدررررر امروز دعوا و بحث کردم که اخرش حرفمو به کرسی نشوندم :-)))))) یعنی تا اخر سال شیش آبرو واسه من نمیمونه تو این دانشکده ولی راضیم از خودم ;-)

۴ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
معلوم الحال
۰۳ مهر ۲۱:۲۰
اگه دعوام نمیکنی میتونم یه درخواست داشته باشم ازت؟

قبلا بچه ها گفته بودن. گفتی شاید یه بار وویس بزاری از خودت :)
اگه امکانش هست یه بارم یه ویدئو بزار ببینیم چطوری حرفتو به کرسی میشونی :))) (حق داری بگی پررو و دیوونه!)

پاسخ :

دیوونه :-)))))
معلوم الحال
۰۲ مهر ۱۹:۰۰
اصن خستگی بهت نمیاد :))
خیلیم خوبیه. حس الانت دقیقا مثل حسیه که به دندون داشتی توی دوران علوم پایه

ببینم ت وازونایی که یا حق با توئه یا باید حق رو بدیم به تو؟

پاسخ :

:-))))

نه اخه موضوعی نبود که حق با شخص خاصی باشه. فقط مسئله این بود که زور کی بیشتره که حرفش به کرسی بشینه :-))))
ــ یاس ــ
۰۱ مهر ۲۰:۱۵
خسته نباشی ، از ته قلبم گفتما^ـ^ :دی 

پاسخ :

مرسی یاسمن جانم :-*
life around me
۰۱ مهر ۱۹:۴۲
خیلی خوشحالم که بالاخره وقتش رسید که بتونی بگی به این تخصص فکر کنم یا نه...
خوشحالم که تازه میفهمی دندون پزشکی یعنی چی:)
یادمه خودم تو دوره فیزیوپات چقدرر خوشحال بودم که درسامون تخصصی شده و با شروع استاجری چقدر ذوق داشتم که میتونم مریض ببینم.

پاسخ :

مرسی گلسا جانم :-*
اره واقعا منم با وجود همه ی سختیاش، کلی ذوق دارم :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان