تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

13. کراش :|

انقدر رفیقمو حرصش دادم که چطوری عاشق اون سال بالاییه شدی وقتی اصلا نمیشناسیش، که به سر خودم هم اومد! روی یه سال بالایی کراش پیدا کردم :-)))))) جالبیش هم اینه که روزی صدبار تو دانشکده جلوی چشمم ظاهر میشه لعنتی.. خوشگل نیستاااا ولی خیلی متشخص و جذابه لعنتی :-))))))

البته ناگفته نماند که ما روی بیش از یه نفر کراش داریم، ولی این یکی بدجوری رفته رو مخم ;-)

اانقدررر هم که ما تابلوبازی و مسخره بازی درمیاریم که خود طرف هم کاملا حساس شده واسه همینم روم نمیشه برم اینستا فالوش کنم :-))))


+شت به این زندگی واقعا :-)))))

۴ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
Miss Avilet
۰۷ مهر ۰۰:۳۷
با اکانت فیک فالوش کن عکساشو ببین و نوظته هاشو بخون و با شخصیتش آشنا شو تقریبا:-"""

پاسخ :

فالو کردن اینستاش به این نیت که اون با من اشنا بشه نه من با اون :-))))
اونو که با اکانت دوستم پیجشو دیدم و کلا هم خیلی توی اینستا فعال نیست.
ولی در کل انقدر توی فعالیتای سیاسی و خیریه و ... ی دانشگاه فعاله که تقریبا شناخته شدست..
هیزل گریس
۰۶ مهر ۱۲:۳۶
(((:
Crushes here, crushes everywhere! 

پاسخ :

:-( :-( :-(
معلوم الحال
۰۶ مهر ۱۱:۴۶
دلت مثل دریاست. برای همه جا داره :))
این: "البته ناگفته نماند که ما روی بیش از یه نفر کراش داریم"

پاسخ :

:-))))))))
معلوم الحال
۰۶ مهر ۰۹:۵۰
دریادل هم شدین پس :-)))

پاسخ :

دریادل چیه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان