تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

15. کراش پر!

اصولا اینکه روی کسی کراش داشته باشم به شدددت رو اعصابمه. یعنی قشنگ روح و روانمو آزار میده. یه نکته ی دیگه هم اینه که خیلی خیلی طول می کشه از یکی خوشم بیاد ولی فقط سی ثانیه طول میکشه تا از چشمم بیفته..

اینیکه روش کراش داشتم با دوستم آشنا و دوست بود. داشتیم با همین رفیقم تو راهرو میرفتیم که اومد جلو و باهاش احوال پرسی کرد. اون لحظه کاملا شوکه شدم، نگاش کردم دیدم لعنتی خوشگل هم هست و نمیدونستم. انتظار داشتم احوال پرسی کنه و بره ولی یهو موند و همچنان داشت با دوستم از هر دری صحبت میکرد و اینا. هیچ چیز بدی نگفت، هیچ لحن بدی نداشت و هیچ چیز دیگه، فقط یهو از چشمم افتاد! به همین سادگی.. توی یه لحظه حس کردم دیگه نمیخوام ببینمش. "ی" از جلوم رد شد، ما رو دید و از شدت خنده میخواست زمینو گاز بگیره که من که این همه چشمم دنبال این پسره بود، الان صاف رو به روش وایسادم.. بعد که حرفاش تموم شد (البته با من حرف نمیزد، من فقط کنارشون وایساده بودم و بیخودی با گوشیم ور میرفتم) رفتم به "ی" گفتم نمیدونم چرا انقدر الکی الکی از چشمم افتاد. یه جوری که بقیه ی روز حداکثر تلاشم این بود که حتی توی راهرو ها هم چشمم بهش نخوره. قشنگ رو اعصابم بود!

قبلنا ظرفیت خیلی چیزا رو داشتم، کراش داشتن، ارتباط داشتن، دوست داشتن، پیشنهاد دادن حتی! ولی الان واقعا تحمل هیشکی جز خودمو ندارم. نه که بگم من خیلیی خوبم و هیشکی در حدم نیست و این مزخرفات، فقط واقعا حضور هرکس دیگه ای توی حریم ذهنیم با خودش فشار روحی و روانی وحشتناکی همراه داره. حتی کراش هام هم نصف روز بیشتر طول نمیکشه که خب همونم واسه مسخره بازیاییه که با بچه ها دور هم درمیاریم و سرگرم میشیم..

خلاصه که کراش پر! :-)))))))

۶ نظر ۳ موافق ۱ مخالف
Fati
۱۶ مهر ۲۰:۴۶
خوب شد یه بنده ای از بندگان خدا لفظ کراش رو متداول کرد. وگرنه باید چی اسمشو میذاشتیم؟!  :| قبل از اون به اینطور علاقه ها چی میگفنیم؟! 

پاسخ :

وای جدیاااا. یادم نمیاد قبلا چی بهش میگفتیم.. ولی خیلی اصطلاح خوبیه :-)
x
۱۲ مهر ۰۲:۲۴
خلاصه رهاشدنت مبارک 👻

پاسخ :

مرسی :-))))))
هیزل گریس
۱۱ مهر ۰۹:۵۸
بابا کراش ک محدوده ذهنیتو پر نمیکنه! بیخیال (:

پاسخ :

وای نه بخدا عذاب می کشم.ببین من یه ذهن وسواسی و بیمار دارم که بی اهمیت ترین اتفاقای ده پونزده سال پیش هم رو مغزم رژه میره. کراش که دیگه نگو!
x
۱۰ مهر ۲۳:۳۱
کلا ذهنیت من اینه که همیشه باید یه فاصله یکسان بین هر دو تا ادم باشه .... وقتی یه نفر سعی می کنه دورتر شه ,اون یکی تلاش می کنه فاصله رو حفظ کنه با قدم برداشتن سمت اونی که داره دور میشه .... واسه همینه که از هر کس بدمون میاد و رهاش می کنیم هی حس می کنیم اون ادم داره علاقمند تر و نزدیکتر میشه و از هر کس خوشمون میاد فکر می کنه داره از ما دوری می کنه و غیرقابل دسترس تر میشه :/
احتمالا هم کراش سابق داشته راهی پیدا می کرده به کاکتوس نردیک شه نتیجه اش عقب گرد تو بوده :)) چهار روز دیگه هم میاد فالوت کنه یامیاد پی وی بلاکش می کنی تافاصله ی ثابتتون حفظ شه 😁 البته میدونم ادم محترمی هستی بلاک نمیکی فقط یه جوری جوابشو میدی خودش بفهمه که داری عیرمستقیم میگی " امدی جانت به قربانم(!) ولی حالا چرا , بی صفا حالا که از کراش افتادم , حالا چرا"

پاسخ :

نمیدونم. شاید از لحاظ متافیزیک تحلیلت درست باشه..
بابا این حتی رفیق من که دوستش هست رو هم توی اینستا فالو نکرده!! :-)))))) کلا اینا جز محالاته ;-)
گیلزاد
۱۰ مهر ۲۰:۳۲
واااای کاملا میدونممممممم چی میگییی :))))) وااای خیلی خوب بود :)))) بعد باز دوستا بخوان حرفشو بزنن تا حالی کنی بابا تموم شد سخته فقط :دی نمیدونما شاید یه ذره این احتمال رو میدم که چون یه چیز یکم دوره تو ذهن نباید یهو اینقد ساده نزدیک ببینیش :دیییی الان اینکه خیلی اتفاقی اینستا فالو کنه وجود داره :)))) یعنی یکیو من هرروزززز چک میکردم شاید به اذن خدا پیجشو از پرایوت دربیاره بعد دیگه کلا از مودش در اومدم فالو کرد حرف میزد و من بی حوصله جوابشو میدادم :| خداروشکر میکردم که دیگه حوصلشو نداشتم پیداش شد وگرنه اونقد من هول بودم:))) 

پاسخ :

دقیقااااا درست میگی. یعنی هر دفعه من خیلی دنبال کسی بودم، بعد یهو کلا رهاش کردم،خودش اومده سمتم و این دفعه این من بودم که دیگه تمایلی نداشتم!
قشنگ می فهمم چی می گی ;-)
پسر مشرقی
۱۰ مهر ۱۹:۲۲
علاقه باد آورده رو باد می بره!

پاسخ :

اره والا :-)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان