تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

18. شما چی فکر می کنید..

داداش دوستم پزشکه، دوست دخترش هم همینطور. بعد اینا از ترم یک با هم بودن تا الان که فارغ التحصیل شدن. دوستم داشت میگفت دختره توی یه عروسی ساقدوش بوده و لباسش باز بوده. پسره هم ناراحت شده. مامان پسره کلی باهاش دعوا کرده که چرا به دختره نمیگی که ناراحت شدی و اینطوری لباس نپوشه و عکس پروفایل نداره. بعد من فکر کردم اگه کسی اینطوری درمورد من یا لباسم اظهار نظر کنه قطعا میزنم تو دهنش :-))))) اخه اصلا کسی حق اظهار نظر نداره، حتی اگه شوهر طرف باشه..

اگه یه نفر به شما چنین حرفی بزنه واکنشتون چیه؟! :-)

۷ نظر ۸ موافق ۲ مخالف
بیداد درویش
۱۶ مهر ۱۲:۳۱
من میگم چشم هرچی شما بگی :))))

آقا چیکار کنیم مسواک بزنیم؟

پاسخ :

یکم دیگه همین رویه رو ادامه بده که بعد دیگه خودم ترم بعد همه ی دندوناتو تمرینی بکشم و یه دست دندون مصنوعی شیک واست بسازم :-))))
ــ یاس ــ
۱۴ مهر ۱۵:۱۷
باید بهش گفت این منم، اینم حد و مرز و خطوطمه،اگه قبولش نداری،یا باش مشکل داری برام ممکن نیست خودمو عوض کنم.ولی برای تو ممکنه بری کسی رو پیدا کنی که به نظرت نزدیک تر باشه.
قبلا اگه بودم شاید واسه دوست داشتن، یا اون سالا که با هم گذشته و اینا کوتاه میومدم، ولی الان نه.چون میدونم موقتی، خسته کننده و بی ارزشه.
در کل باهات موافقم، به کسی ربطی نداره

پاسخ :

دقیقااا باهات مواففم..
هیزل گریس
۱۴ مهر ۱۴:۵۶
دوسپسرش هست ک هست، اختیاردارش ک نیست  (¬_¬)ノ

پاسخ :

والا!
پسر مشرقی
۱۳ مهر ۲۱:۱۵
یعنی خودت هیچ نظری نمی دی نسبت به نحوه ی لباس پوشیدن همسرت؟!
نگاه کن عقیده و نظر هیچکدوم ایرادی نداره. مهم اینه که چطور بعد این همه مدت تازه به این اختلاف نظر رسیدند. من از این متعجبم و البته ناراحت براشون. 

پاسخ :

بحث نظر دادن و ندادن نیست. بحث القا کردن نظر خودت به دیگران و ارزش قائل نشدن برای نظر شخصیشونه..
سالادفصل
۱۳ مهر ۲۰:۵۸
بهش میگم عکس پروفایل رو خودم گذاشتم پس قطعا دیدم که پوششم چطور بوده و اگر فکر میکردم که نامناسبه این عکس رو نمیذاشتم و هر کسی اونقدر شعور و فهم داره که خودش بدونه چی مناسبه براش و چی نه

پاسخ :

والا!
x
۱۳ مهر ۲۰:۳۶
سوال اخر پست , کلا هر ادم و هر جنسیتی منظورته ؟


 به تودهنی زدن و اسیب فیزیکی اعتقادی ندارم :))) میدونم جمله ی تو هم کنایه ای بود :)) ولی خب کلا ادم تند و تیزی هستم ((زبونم رو میگم)) نظر بدن بی این که نظر خواسته باشم , یه جوری می شورم. طرف رو که یادش بمونه به موقع دهن باز کنه و تا اخر عمر یادش بمونه من آدمی ام که خودم میخوام نه اونی که دیگران سفارش میدن , والا نیومدن که خیاطی لباس براشون بدوزن بگن اینش اینجوری باشه اونش اونجوری :/ 

پاسخ :

اره.
والا. انگار سوا کردنیه خصوصیات ادم که هرکدومو دوست دارن انتخاب کنن :|
x
۱۳ مهر ۲۰:۰۱
خب من دقیقا ذهنیتم همینه مثل خط یکی مونده به اخرت هست . واسه همینم مطمئنم هیچ وقت ازدواج نخواهم کرد . 
تلخه ولی تو یه زندگی مشترک موفق نمیشه دقیقا تمام اون کارایی رو بکنی که خودت میخوای و دوست داری , باید یه میانگینه باشه از نظرات دو طرف و گاهی یکی کوتاه بیاد 

ضمن این که این جا ایران ِ, کل خانواده ی شوهر و شوهر میتونن دخالت کنن. راجع به هر مساله ی خیلی شخصی و خصوصی !!!!!!! :)))))) جالبه اگر مردی این جا خیلی خودش امروزی باشه بخواد خانمش رو همونجوری که هست بپذیره ,بعضا خانواده ها جوری رفتار میکنن و به پسر تلقین میکنن که نباید اینطوری باشه ....

پاسخ :

اره درست میگی..تو زندگی مشترک دو طرف باید کوتاه بیان ولی بنظرم دو تا ادم روشن فکر کوتاه میان ولی حد و حدودشون همیشه مشخصه و حق انتخاب همدیگرو زیر سوال نمی برن..

اینجا همه چی قبیله ایه :-)))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان