تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

19.

روی شیشه ی مونومر نوشته که سمی هستش و تماس پوستی و تنفسش ضرر داره. بعد تازه این اکریل و مونومر وقتی با هم ترکیب میشن، بعد چند دقیقه داغ میشن. حالا فکر کن من از صبح تا الان داشتم تو اتاقم با این مواد کار میکردم، دستکش هم دستم نکردم چون حتی سایز کوچیکش هم واسم بزرگه و بعد چند دیقه استفاده کاملا مزاحمم بود. تمام مجرای تنفسیم و البته دستام داره میسوزه و انقدر بوش توی اتاقم پیچیده که تا چند روز هم وضعیت همینه. ااینجاست که میگن عقل که نباشه جون در عذابه ;-) خلاصه اینکه اگه من بلایی سرم اومد در جریان باشبد که من شهید راه دندون پزشکیم :-))))

الانم نشستم تو همون اتاق درس میخونم و چون هوا سرده، در و پنجره رو هم محکم بستم!!! 

۷ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
گیلزاد
۱۵ مهر ۲۰:۱۴
ایکاش حداقل ماسک میزدی

پاسخ :

اثر چندانی نداره :-(
معلوم الحال
۱۴ مهر ۲۲:۴۵
احتیاط کن لطفا

پاسخ :

چشم :-)
زیرزمینی
۱۴ مهر ۲۰:۳۵
خیلی بوش بده بودندون میده

پاسخ :

اوهوم :-)
هوپ ...
۱۴ مهر ۲۰:۰۲
ای بابا
واقعا ضرر داره، تلاش کن با دست کش های ایکس اسمال کنار بیای. 

پاسخ :

واقعا دارم همه ی تلاشمو میکنم ولی بیچاره اون مریضی که قراره دست کشای گشاد من بره تو دهنش :-)))))
خانم انار
۱۴ مهر ۱۹:۵۸
هوا که گرمه:|
همه جا رو سیل برده ما رو خاک که:|

پاسخ :

خونه ی ما کلا سرده همیشه..
امیر میم
۱۴ مهر ۱۹:۵۳
سردرد گرفتم ازهمینجا!
باز کن دروپنجره رو چنددقیقه

پاسخ :

:-)
پسر مشرقی
۱۴ مهر ۱۹:۵۲
حیف دم دستم نیستی وگرنه چنان برخوردی می کردم باهات که دیگه از این کارای خطرناک نکنی!

پاسخ :

:-)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان