تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

21. 15 شهریور 96

امروز تری فک پایینمو فرز کاری کردم و خراب شد! ارتفاعش کم شد و اون همه زحمتم به فنا رفت.. یه کتاب تموم کردم. رادیولوژی هم خوندم. یه پیام خیلیییی مسخره از یه ادم حال به هم زن توی تلگرام داشتم و بلاکش کردم. کلی با مامانم نشستیم تحلیل کردیم که این زنیکه ی بیمار هدفش ار پیام دادن به من چی میتونه باشه.. خاله هم خونه ی جدیدشو خرید.

از اول این ترم با خودم قرار گذاشته بودم که توی خونه واسه کتاب خوندن زمان نذارم، فقط توی اتوبوس و تاکسی و بی ارتی و اینا... و خب این کتابایی که توی اون یکی وب ثبت میکنم همشون توی مسیر خونده میشن. وقتی هم که میام خونه هرچقدر هم که خسته باشم حتما درس میخونم. هنوز خیلی از کارامو نتونستم توی برنامه ی جدید بگنجونم ولی از رویه ی جدید راضیم..


+بیستا کامنت جواب نداده توی این وب دارم و ده تا توی اون یکی! کامنتای خصوصی هم که دیگه...! شرمنده، جواب مبدم بزودی :-)


About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان